14 juli

Heellooo friends! Mår ni bra idag? Jag mår finfint.. Vi håller på att göra oss i ordning för dagen, pappa kommer snart och hämtar upp oss, vi ska till en stor marknad en timme bort. Hoppas att jag hittar något roligt, det brukar man alltid kunna göra på marknader, visst!? Tara tycker iallafall att det ska bli hur kul som helst och hon har även testat massor av svensk mat nu, hon älskar godiset, hon köpte säkert två kilo, skojar inte.. Hahaha! Så söt. Men då har hon ju tills hon åker hem sen också. Idag är jag ledig från jobbet, det var en makeup artist som frågade om jag kunde jobba för henne men nu har jag ju besök, inte så roligt för henne att sitta hemma bara så jag fick säga nej, men annars hade jag tagit de, så lite som jag jobbar där, behöver fler tider. Jag pratade lite med samma företag fast i sthlm och sa att jag skulle upp snart, så hoppas på ett möte eller liknande.
Nu måste jag skynda mig, vi ska gå om en timme.. Hoppas ni får en fin dag! Det är sol här nere i underbara Skåne! Tror att det kommer bli svårt att flytta här ifrån om man nu ska göra det i framtiden, Helsingborg är vackert. Underbart på sommaren! En äkta sommarstad. Neeej, nu måste jag verkligen gå, jag tar datorn med mig så jag kan blogga från bilen när vi är på väg dit och hem..

xoxo, M

Gusti, hope you're okay baby! ♥

Linnea skriver:

VAD HAR HÄNT MED HONOM!!!??? fattar nada just nu...

2009-07-14 Kl: 13:27:06
Anonym skriver:

vad har hänt med gustav? :O

2009-07-14 Kl: 15:10:21
Felicia skriver:

vad har hänt med Gustis ? :O

2009-07-14 Kl: 16:54:43
Elin skriver:

Har det hänt något med Gustav? :o

2009-07-14 Kl: 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0