11 juli

Godmiddag folket, what's up today? Jag har precis käkat frulle och kollat lite på LA ink och SYTYCD. Det är två av mina absoluta favorit program som går på TV. På tal om tatueringar så längtar jag tills jag kan göra min tredje, den kommer bli SÅ snygg. Inte alls som de andra "fjuttarna" jag har nu, hehe.. Nej men de är så små och min nästa ska vara stor! Jag och Tara hade roligt igår, först var vi hos Anna och kollade film, Louice var också där, kul att Tara fick träffa några av mina nära vänner också. Sen efter filmen begav vi oss hem till Stoffe och Max, där bla. Sarah och Linnéa var. De hade förfest som vanligt sen skulle några av dem ut men vi sparar oss tills idag istället för idag är det party!! Emelie och Diddi har sig 20 årsfest idag på samma ställe som jag hade min 20 årsfest, grymt kul kommer det bli..

Nu först innan vi börjar göra oss redo för dagen ska vi till väla och köpa lite grejs som behövs, Tara vill kolla lite kläder också och jag ska kolla smycken och present till tjejerna som fyller år, jag har ingen aning om vad jag ska köpa heller, det är svårt det där med presenter. Jag får hitta på något roligt, hehe.. Emelie ska iallafall få en "make over" av mig idag, i eftermiddag någongång innan de ska tillbaka till festen och förbereda inför kvällen. Själv vet jag inte alls vad jag ska ha på mig eller hur mitt smink ska se ut, men sånt löser man påvägen.. Tara ville iallafall ha en svart sotning, ovanligt? Alla vill att en som kan det där ska göra en svart sotning, men det hade jag också velat för det är så jäkla svårt att göra när man inte riktigt vet hur man ska göra. Det är en av de svåraste skuggorna att lägga.. Nu ska jag bege mig, ska klä på mig och sen sticker vi iväg en sväng..


So long babes!

V skriver:

Låter som en mysig kväll!

Titta gärna på min bild av Kenza med (+ T.H) i bloggidoltävlingen...

och rösta gärna på den, nummer 144 ..och nummer 149!



http://nyheter24.se/noje/skonhet/274856-idolbilden-rosta-pa-tre-favoriter

2009-07-11 Kl: 14:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0