10 juli

Morgen babes!
Ska alldeles strax iväg och hämta Tara på stationen, först ska jag sminka mig lite snabbt bara. Det händer en del idag som vi kan välja mellan. Dels ville vi båda till Malmö men då får det bli en snabb visit eftersom jag har jobb senare med en gammal klasskompis som ville ha mitt erbjudande med smink och foto samt hårstyling för endast 499:- ni kan fortfarande anmäla er, tänkte ha det hela sommaren nämligen. Maila: [email protected]. Ska ta tag i alla anmälningar som gjorts för Sthlm visiten nu också, det var en del där som ville. Roligt!

Senare idag blir det antingen utgång eller film, beroende på vad vi känner för, eller så sätter vi oss bara på en bar och snackar lite och träffar vänner. Sarah var sugen på party idag så vi får se vad det blir. Sen i morgon är det födelsedagsfest för Emelie och Diddi, ska bli så roligt. Tänkte köpa presenter till dem idag när jag ändå är i stan och fixar. Måste även köpa lite inne på H&M också, viktiga behövliga saker som jag gått och tänkt på nu skitlänge att jag måste köpa så att jag tom. glömt vad det var.. Hahaha, suck!

Nu ska jag iallafall ta ett ryck, ska köra om fem minuter.. Hinner inte sminka mig nu, får ta det sen. Kom på precis att klockan var lite för mycket för det. Hon är på centralen om en kvart typ, måste skynda!!


So long guys!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0