"Vi hade iallafall tur med vädret, igen"


Sarah jag och HELT SJÄLVA i biosalongen igårkväll!

Sarah kom och hämtade upp mig igårkväll vid åtta tiden och vi körde till filmstaden för att se en film, vi var väldigt sugna på popcorn (även fast jag inte åt en enda) och bio igår förmiddags så vi bestämde oss för den svenska komedin "Vi hade iallafall tur med vädret, igen!" Sjukt jävla rolig film, torr svensk humor kan man aldrig få för mycket av, jag kan inte säga annat än att jag älskade filmen! Många av sveriges humorgäng var med och satte sprätt i filmen. Många roliga och naturliga scener, det är speciellt de jag gillar med svenska filmer att de är taget direkt från verkligheten! När vi kom in i salongen insåg vi att vi var helt själva där, bara jag och Sarah och vårt gottis. Vi skrattade och pratade som vi ville. Värsta lyxen, det kändes som om man hyrt salongen för en privat visning. Haha! Man kunde skratta och kommentera utan att behöva viska och tänka på att man störde någon...

Nu blir det frukost och tvtittande i soffan!
Ska ut på en promenad senare, till maxi och hämta våra Lady Gaga biljetter :D

P U S S Y D O L L skriver:

Sv; Hehe ja min kompis har visat bilder därifrån! :D Hehe. Varför var ni själva i biosalongen? :o

2009-01-15 Kl: 12:12:28
URL: http://pussydoll.se
Johanna skriver:

Då såg jag nog dig! Var också på bio igår och såg en som likna dig riktigt mycket :P

2009-01-15 Kl: 14:45:08
Sandra skriver:

Hah :D den filmen är ju så himla rolig. Såg den på bio för någon vecka sen!

2009-01-15 Kl: 17:09:39
URL: http://jiggly.blogg.se/
>> nina nina nina skriver:

its u and me babe on da picture :D ses kanske imorogon , hoppas ! <3

2009-01-15 Kl: 22:21:09
URL: http://www.ninamariwany.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0