Hemma!

Heey!
Åh, vilken underbar dag säger jag bara.. Så jävla härlig rent ut sagt, det känns verkligen som ett nytt liv startat på något sätt med nya krafter och härliga framtidsdrömmar. Vi är sex styckna i klassen i Malmö och de är sju på kvällskursen. Det är jätteskönt med en sådan liten klass man känner samhörigheten direkt med varandra och med lärarna sen får man bättre hjälp och allting går lättare... Jag är så peppad! Tills i morgon ska vi kunna basfärgernas ordning och märka alla våra makeup produkter. Tänkte ta lite bilder i morgon, det lär bli många bilder ni får se eftersom kameran åker med varje dag.

Halv sex är det träning, balett och street! Har längtat efter träningen så det ska bli väldigt skönt att komma igång igen. Jag ser nu föresten att bilderna från i morse är helt katastrof, haha. Jag var inte vaken där känns det som. Och hädanefter ska vi inte sminka oss utan komma osminkade till skolan för att kunna öva på varandra vilket är så skönt att slippa göra på morgonen så tidigt. Nu kom en vän över, ska visa henne min fullproppade makeup väska sen ska vi ta en fika.. Jag borde byta om till träningskläder snart, klockan bara rinner iväg... Hörs av efter min träning eller innan om jag hinner slänga ihop ett inlägg.

Tschüs!

alexandra skriver:

ÅÅÅ jag bara längtar tills att få se alla bilder på de du har smikat och biilder på smink och kanske några tips?;)

Kram på dig mirre!<3

2009-01-26 Kl: 16:24:13
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Rebecca. skriver:

Låter riktigt kul det där :)

Längtar tills bilderna kommer :)

2009-01-26 Kl: 16:27:19
URL: http://rjane.blogg.se/
Johanna skriver:

Härligt att du trivs =)

2009-01-26 Kl: 16:51:34
Isabelle N skriver:

Gu va roligt!! :D Det känns som att makeup artist verkligen är något som passar dig! =) Längtar efter lite sminktips i bloggen också. ;)

2009-01-26 Kl: 16:58:21
Tmaa skriver:

längtar tills vi får se bilderna:)

2009-01-26 Kl: 17:19:47
URL: http://tmaa.blogg.se/
Em skriver:

Vad kul att du trivs! :) Kan du inte skriva lite tips på vad du lär dig sen? :D

2009-01-26 Kl: 18:00:11
jessica molin skriver:

åh är verkligen sugen på att se ditt smink:)

2009-01-26 Kl: 19:09:53
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/
Beatrice skriver:

Gud vad kul det låter!

Skulle verkligen kunna tänka mig att gå en sådan kurs, liksom.. visst, gymnasieutbildning (jag vet att du gått ut gymnasiet och att detta inte är någon gymnasieutbildning) är viktig men Hotell Turism? Haha vad tänkte jag med, varför inte välja typ stylist eller något kul att plugga till i tre år?

Nej, ska nog kanske söka till någon make-upskola när jag pluggat klart och jobbat lite :)

2009-01-26 Kl: 19:54:48
URL: http://www.chevny.devote.se
Emma skriver:

Va kul att läsa att du trivs! :) Vart går utbildningen, hur mycket kostar det? :) Verkar ju riktigt roligt och skulle vilja göra en sådan utbildning utomlands :)

2009-01-26 Kl: 20:13:58
alexandra skriver:

Mirre kan du har en frågestund i din blogg?=)

Kram<3

2009-01-26 Kl: 20:22:58
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Sofia skriver:

Vad kul att skolan är så rolig. Det ska bli jättekul att få se alla bilder du kommer ta varje dag :)

2009-01-26 Kl: 21:04:24
Sofia skriver:

vad skönt att du verkar trivas (:

satan vad skillad du kommer att vara sen! Redan nu är du ju sjukt duktig och jag beundrar verkligen dina sminkningar och önskar så att jag också kunde (:



kram

2009-01-27 Kl: 12:10:41
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0