Trööööött

Jag kom hem för en liten stund sen, idag har vi lärt oss väldigt, väldigt mycket, bla. skuggning och en liten secret som får fransarna att se fylligare ut. Det var faktiskt denna skolan som kom på det, grundaren av makeupstudion alltså. Kommer aldrig gå utan det nu framöver.. I morgon går vi bara till elva eftersom vår lärare behöver vara någonstans så vi får sluta tidigare och istället går vi längre på måndagen nästa vecka.
Såg nyss att "Back to basics" med Aguilera har sålt guld här i sverige, congrats!! Helt underbart ju. jag blev så glad när jag läste de.. Nästa vecka kommer jag få hem en söt tshirt från 4everyoung, kommer nästa vecka så jag visar den till er då! Nu ska jag och mamma äta lite god mat sen ska jag skriva rapporten från idag och sminka mamma. Hörs av om ett litet tag igen..

Saknar er! ♥

Marre skriver:

Jag är också väldigt trött, men det blir man när man går i skolan. Man får väl helt enkelt ta och vänja sig. Ha det braa! <33

2009-01-29 Kl: 16:00:21
Andrea skriver:

vad är det för secret???:)

2009-01-29 Kl: 16:11:16
Sara skriver:

ooh, kan du inte avslöja? haha :)



kram

2009-01-29 Kl: 16:23:06
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/
jessica molin skriver:

Inte avslöja? :)

2009-01-29 Kl: 16:50:23
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/
Anonym skriver:

Nu måste du ju avslöja :D

2009-01-30 Kl: 17:25:18
a- skriver:

men tell me, snääääääääääääääääälla.. dela med dig nu av hemligheten ;)

2009-01-31 Kl: 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0