Tränat & TH kväll

Hejhopp!
Kom precis hem från träningen, jag och Johanna träffades vid fem för ett gympass, kan man säga så? Haha.. Strunt samma, vi tränade iallafall och nu har hon även köpt kort på samma gym som jag har kort på, så nu kan vi träna hur mycket vi vill tillsammans, det suger ju att träna ensam, eller hur? Förut tränade jag ju alltid med Tirre, minns ni,  vartenda inlägg bestod av något liknanden som "Nu ska vi till träningen" eller "Nu har vi precis tränat" vi dansare då också så det var skön träning och bra kombination. Ska bli härligt när Jessicas dans kommer igång igen i början på februari, lite sent tycker jag men sen håller hon på en bit in på sommarlovet.
Igår hade jag besöksrekord utan att ha blivit länkad eller varit på någon konsert eller gala, det blir alltid högre statistik just då när man varit iväg och det har med Tokio Hotel att göra. Inte så konstigt kanske.. Igår hade jag några hundra mer än vad jag brukar, hoppas det förblir så! Roligt med nya läsare som hittar hit på ett eller annat sätt!

Just nu har jag bara hunnit äta den mest kända svenska rätten, nämligen köttbullar och potatismos. Hur gott är inte de? Jag ska hoppa in i duschen, har inte hunnit de än så nu sitter jag här och stinker, nämen.. Jag ska iallafall hem till Sarah när jag har gjort mig i ordning lite, vi ska kolla på alla TH DVDs och mysa, det var hon jag berättade om som nyligen presenterat sin inre hemlighet för mig att hon också är ett Tokio Hotel fan och att hon inte har kunnat prata med någon om de innan, hon var så glad över att säga de till mig. Jag blev ju bara superglad eftersom det är en vän till mig sen gymnasiet, dock gick hon inte i gymnasiet då, hon är ett par år äldre än mig men jag och mina vänner då gick mycket på fester hemma hos Sarah som hon och hennes bror anordnade.. Skitkul! Man skulle ta och göra en reunion. Blir nog lite så när hon ska ha fest i slutet av månaden för hon fyllde år i december. Nä hörni, nu måste jag duscha sen skynda mig iväg.. Ha en trevlig söndagskväll.. Kolla en film eller något annat mysigt, och ni.. Missa inte "Magikernas hemligheter" som går på kanal 5 klockan 21.00 ikväll, de måste jag bara se!

xoxo, Mirre


Marre <3 skriver:

Älskar din blogg Mirre.

2009-01-11 Kl: 19:40:58
Anonym skriver:

antar kanske att det var för att kenza skrev ett inlägg om en kompis i malmö som på krogen blev intryckt på en toalett (eller hur det var?) och folk antog att det var du? I dont know ;)

2009-01-11 Kl: 20:15:02
V e n d e l a skriver:

Hejsan !



Jag undrar bara ; har du och Tirre slutat dansa ? :S

2009-01-11 Kl: 20:51:02
Sofia skriver:

Snygg blogg ;)

2009-01-11 Kl: 21:45:42
URL: http://sofiaahs.blogg.se/
Anonym skriver:

ååh vilken snygg bild! :)



Hoppas jag kan få svar på frågan, men vad gör du med alla dina saker när du ska springa in och ta bästa platsen på konserter? T.ex i schweiz när det bara var du & Kenza ? Då hade ni vell ingen bil eller nå? Hoppas du kan svara! :)

2009-01-11 Kl: 21:51:11
frida skriver:

älskar din blogg och tycker din tungpiercing är jätte fin,måste bara fråga,tycker du det gjorde ont att göra den? är du nöjd med den? och vet du ifall man får ett ärr kvar när man tar ut den?svara gärna (:<33

2009-01-11 Kl: 21:57:14
Paula Anastasia skriver:

Seriöst bilden fick min mage att knyta ihop sig!

<3

2009-01-11 Kl: 22:02:01
Anonym skriver:

Jag har länkat dig på min ena blogg...kanske kanske kan det bero lite på det att du fått fler läsare, hoppas det i a f och om det är så, hoppas jag att de stannar =) // I

2009-01-12 Kl: 08:39:41
Anonym skriver:

...kom på att jag kanske skulle frågat om lov först// I

2009-01-12 Kl: 08:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0