Torsdag

Idag vaknade jag tidigare än vanligt, kanske för att jag somnade två timmar tidigare inatt, jag hade ställt klocan på tio men det kommer jag knappt ihåg. Idag ska jag träffa Johanna i stan, deet blir väl fika och massa snack, det var ett bra tag sedan jag träffade henne och umgicks, vi har ju träffats ute osv. Senast när min kusin spelade på Tivvan faktiskt. Jag är fortfarande kvar hos pappa men vet inte om jag ska byta plats till mamma idag, vi får se. Tirre, Carro, Gajic och jag ska antagligen till Göteborg i morgon för en mysig shoppingtur, vi kör upp eftersom det blir mycket billigare än tåg, nu när man är fyra som delar på bensinen. Vi får se hur det blir! Inatt när jag satte på tvn och skulle försöka sova slår jag på MTV gissa vad som spelas om inte Rammstein... De spelar ALDRIG Rammstein på MTV eller någon annan musik kanal men nu gjorde de, då visades sådana musikvideos som är "over the top" antaligen därför de aldrig visas annars eftersom alla deras musik videos är speciella, om man säger så... Haha!

Föresten, miirre.se fungerar fortfarande inte.. Jag och de på blogg.se håller på att försöka lista ut vad det är eftersom vi har ställt in allting rätt men det fungerar fortfarande inte.. Ni får gå in via http://miir.blogg.se ett litet tag till.. Det går väl bra? Sen när miirre.se fungerar och ni skriver in den gamla bloggadressen så kopplar den automatiskt in den nya adressen så ni behöver inte oroa er över det!

xxxx, M



Jag och Sally myser lite i min säng

sara engdahl skriver:

hejsan mirre , han en fråga som jag hoppas du kan hjälpa mig med (A) det e så att jag e dansare precis som du , men jag har ett problem jag kommer inte ner i spagat ordentligt har typ några centermeter kvar hur fasiken ska jag göra ?

2009-01-08 Kl: 12:48:22
URL: http://engdahl.devote.se
Katte skriver:

Vilken söt katt! :)

2009-01-08 Kl: 13:02:51
URL: http://ayudame.blogg.se/
E skriver:

FAN OCKSÅ att jag missade när dom spelade Rammstein :(

2009-01-08 Kl: 13:27:05
Anonym skriver:

söt katt! :)

2009-01-08 Kl: 13:58:58
Isabelle skriver:

Ohh you are going to my hometown! =D Göteet välkomnar er och er skånska med öppna armar! ;D

Tips på ett trevligt fik/lunchställe ligger vid domkyrkan bredvid pizza hat (kommer inte på vad det heter) och sedan så kan jag ju passa på o säga att det öppnat ett nytt Monki i kompassen som e trevligt! =D, och runt hörnet om fiket jag tipsa som så finns den en supergullig affär som heter Prickig katt! Va, jag svamlar på! Du kanske har bättre koll på götet än jag! ;D

Hare gött! =D

Have fun! :D

2009-01-08 Kl: 18:05:21
klara skriver:

miirre.se fungerar för mig!

2009-01-08 Kl: 18:23:13
URL: http://jagochklara.blogg.se/
jennifer skriver:

Gud va sööt katt!!!!!!!

2009-01-08 Kl: 18:54:22
URL: http://jenniihh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0