Topmodel & film

Just nu sitter jag och mamma och kollar på topmodel, det är snart slut de ska bara skicka hem en från tävlingen och resten som går vidare får åka till Amsterdam. Jag vet redan vem som vinner, det kollar jag alltid upp när programet är klart i USA, jag är alltis så nyfiken men jag bryr mig inte om jag redan vet för jag älskar topmodel ändå. Nu innan det är film tänkte jag hoppa in i duschen sen sätta mig med en kopp te i soffan och njuta av filmen med mammi. Jag har pluggat från tre till sju, skrivit klart hela min rapport för denna veckan och sminkat Sarah som kom och var min provdocka idag igen, jätte skönt att hon ställer upp.
I morgon ska vi gå igenom skuggning, två olika som vi ska ha i läxa tills på måndag så jag sminkar Sarah och hennes två vänner till festen Sarah ska ha på lördag som sagt. Jag ska försöka komma i säng vid halv elva senast. Det känns som om det är bra för jag sover verkligen ut, i morse vaknade jag två minuter innan klockan skulle ringa. Lagom skönt! Dock var jag trött men vem är inte det en vardagsmorgon klockan sex? Nä hörrni.. Nu åkte min favvo ut ut topmodel.. Kuuul? Haah, visste att hon inte skulle vinna men ändå..

Pussis!

Anonym skriver:

top model äger:)

2009-01-28 Kl: 21:24:30
p skriver:

ååh jag har RÅKAT kolla upp vem som vann.. så typiskt. Dock slipper jag bli besviken denna säsong när jag inte har några förhopnningar ;p

2009-01-28 Kl: 22:24:21
URL: http://petriss.blogg.se/
Julia skriver:

Vem vinner denna gången då ? :P

2009-01-29 Kl: 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0