Tisdag

Jag ska alldeles strax iväg hem till mamma och fira henne, vi stannar där hela dagen. Ska även hämta upp mormor på vägen. Jag bloggar igen när jag kommer hem men jag har ingen aning om tiden, då lägger jag upp maj av min årsresumé! Sorry. Nu tjatar pappa att vi ska åka så hinner inte skriva så mycket mer. Iallafall så vaknade jag halv tre i dag. Normalt? Ja, när man somnar vid sju på morgonen, halv sju började "chicken little" Jag älskar den anime filmen men jag kunde inte hålla ögonen öppna länge så jag somnade, får ta och hyra den filmen snart, den är så rolig. Jag och syrran satt uppe hela natten iallafall och kollade film och satt vid varsin dator, sen gjorde vi frukost åt pappa som går upp vid sex! Snällt va?

Puss!

Elin skriver:

Låter rätt likt mina sömnvanor, haha .. ;)

2009-01-06 Kl: 16:05:45
URL: http://cigale.blogg.se/
sarah a skriver:

haha jag va taxi igår så jag somnade vid fem och gick upp halv tre idag. det lär ju aldrig bli några problem om vi sover hos varandra! :)

2009-01-06 Kl: 16:19:21
clara skriver:

hejsan, jag undrar bara vart ni gjorde tröjan till kenza, den med tokio hotel tryck på? :)



bra blogg förresten, kram

2009-01-06 Kl: 20:18:13
URL: http://clarasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0