The day the earth stood still

Denna filmen blev det, ingen speciell men den var väl okej. Väntade mig mer av den filmen faktiskt. Den var bra men inte "wow, vilken film!" Nu ska jag sova, är äntligen trött. Förvånansvärd! Så, funderar på att hoppa i bingen nu så att jag kommer upp i god tid i morgon, ska uträtta en del ärenden OM ett speciellt brev kommit till mig dvs.

Gute Nacht


alexandra skriver:

Den verkar ju bra när man hör namnet,men vissa filmer är inte så bra som fodralet hihi!

När jag går och hyr film så tittar jag bara på fodralet om det ser häftigt ut då hyr jag den=/

Kram=)

2009-01-05 Kl: 11:40:48
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Sofia skriver:

Har du sett Twilight? Mirre du måååste se den! :)

Den är bääääst.

2009-01-05 Kl: 13:58:34
Kristen Anderson™ skriver:

ow, I saw that movie last week. I liked! I love all the movies with this king of subject...like, impact, or the day after tomorrow... because the environmental issues and massive disasters...

well, I just thought that the movie need more information...specially in the end, when the "aliens" gone, I would like to know how earth continue after that.



kisses***

2009-01-05 Kl: 14:46:33
URL: http://lifewasmadeforsomething.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0