Take a look in the mirror...

... You are beautiful!

Jag tänkte börja med att skriva att ni ska lyssna på låten! Den är fin, speciell låt och man tar åt sig även fast det är Nicole som är drop dead gorgeous som sjunger så sjunger hon den ändå den till dig och hon förmedlar. Jag har fastnat helt för denna låten och lyssnar på den ofta. Hon har lyckats med denna helt enkelt, lika så som Christina med sin "Beautiful". Innan jag hörde deras senaste album trodde jag de var som de förra, osmakligt och tråkigt med covers. Men när jag sen hörde det kunde jag inte slita mig, jag gillar att de har lagt tyngden på ballader.
Och, du... Det är ingen som vet om du, tex du som är kille sätter sig och lyssnar nu, ingen! Bara du själv. Ta ett par minuter och ta in låten!


Pandra_87 skriver:

Den knarkar jag som bara den, gillar den väldigt mycket....

2009-01-12 Kl: 16:02:45
Matilda skriver:

Det var en bra låt. Härlig att höra på

2009-01-12 Kl: 16:31:06
URL: http://bajenflicka.blogspot.com
Linn skriver:

Hej Mirre! En fråga bara, vet du när Andra avenyn börjar sändas igen? Tacksam för svar, kramar / Linn

2009-01-12 Kl: 16:53:30
ellinor skriver:

Hej, har bytt namn på min blogg.:)



nu heter jag ellinorslife.blogg.se



2009-01-12 Kl: 17:03:55
URL: http://ellinorslife.blogg.se/
MIRRE skriver:

Linn: I morgon kl 21.00 :)

2009-01-12 Kl: 17:04:09
URL: http://miirre.se
summer skriver:

when you are reading this don't stop or something bad will happen! my name is summer I am 15 years old I have blonde hair,many scars no nose or ears..I... Am dead. If you don't copy this just like from the ring. On 5 or more sites.. Or..I will appear one dark quiet night when your not expecting it by your bed with a knife and kill you. This is no ... joke something good will happen to you if you post this on 5 more sites

2009-01-12 Kl: 20:14:17
Amanda skriver:

riktigt bra låt ! :)

2009-01-12 Kl: 21:14:11
URL: http://mandi.bloggdagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0