Svaren... Del 2

Jag har precis kommit hem från bion med Sarah, därav seg uppdatering! 
Här är svaren del 2! I natt kommer ett inlägg till, nu ska jag kolla en film till,
ska kolla klart  på Wallander som vi såg lite av i gårkväll och i morse!



Har du varit i luleå någon gång? :)
Svar: Nej, det har jag inte. De närmsta jag kommit är Umeå :)


Tror du Bill och Andi e ihop?
Svar: Haha, vilken fråga.. Nej det tror jag verkligen inte!!


Hur många läsare har du per dag?
Svar: Varierar mellan 1500-1700 unika, enligt bloggens statistik.


Hur har du fått till din coola stil? inpiration från något håll?
Svar: Jag följer inte något mode eller har ingen inspirationskälla, endast migsjälv och köper de som är bekvämt och snyggt!


Hur blev du tillsammans med din första kille? <33
Svar: Jag hoppas du menar mitt ex, för min första kille hade jag när jag gick i femma och det kan man inte räkna som seriöst precis. Iallafall, jag och mitt ex träffades på en fest och de visade sig att vi hade gemensamma vänner. Så hittade vi till varandra!


Vad använder du för mascara?
Svar: Svarat ovan, Loréals mascara!


Var e du född?
Svar: Jag är född i Sverige!


Hur bra vänner är du och Kenza?
Svar: Konstig fråga, vi är vänner. Vi har rest mycket och träffats många gånger! Vänner helt enkelt!


Vad heter du i andranamn?
Svar: Anna


Man får ju välja att plugga ett till språk i skolan. Vilket språk valde du?
Svar: Går du i högstadiet eller gymnasiet? Jag fick välja ett extra språk i gymnasiet och det blev Italienska.


Hejj mirre jag vill fråga 2 frågor, så här kommer dom... Hur började du gilla th.. Hur länge har DU GILLAT DOM ??
Svar: Min syster fick mig att upptäcka deras musik, sen var jag fast. Sedan slutet på augusti 2007!


Vilken mobil har du?
Svar: Samsung u700


Hej Mirre! Jag har tre frågor till dig... Vad vill du bli i framtiden? :) Hur länge har du lyssnat på Tokio Hotel? :) Kan du se dig själv med någon i Tokio Hotel i framtiden (som ett par)? :)
Svar: Yrke är svårt, svarade på de innan. Jag har så många drömyrken... Sedan augusti 2007. Om jag kan se mig själv med någon av dem? Haha, möjligtvis!


Läser du några bloggar? Isåfall vilka?
Svar: Läser mina vänners bloggar som är länkade till vänster!


Går du på universitetet?
Svar: Nix..


hmmm hur mår du? :) vad jobbar du med, eller har du ett jobb?
Svar: jotack.. Trött förtillfället men det är helt okej! No work! Söker..


Vilken är din favoritlåt med TH?
Favoritlåt med Christina?
Svar: Christina's "Soar" och TH's låtar är SÅ svåra att välja mellan, olika låtar för olika betydelser! Men "Heilig" är speciell.


Vad har du för planer inför sommaren -09?
Svar: Jag har mycket jag vill göra men planerar ingenting förutom lite resor som är halv planerade än så länge. Eftersom man vet ingenting hur man har det med jobb osv i sommar!


Varför pratade ni inte med TH på flygplatsen när ni hade chansen? :O
Svar: Killarna var stressade och jag kännde inte för att gå fram och "störa" dem, som sagt.. Klart man ångrar de lite men vad ska man göra!? Hellre vara tyst än att få ett nekande av deras säkerhetsvakter!


Hej! Hur länge har du gillat Tokio Hotel? Vilken var den första låten du hörde? Det sägs att du och Kenza träffades genom en Tokio Hotel sida, stämmer det? :D De va typ mina frågor, kommer inte på nått bättre :D
Svar: Sen augusti 2007, det var "Monsoon" & "Heilig" som var de första låtarna ja hörde. Det stämmer att vi togt kontakt med varandra så!


Vad är du villig att göra för TH? utan om attresa jorden runt
Svar: Svårt, svårt.. Det beror på. Jag hade aldrig kunnat gå för långt så att det drabbar någon mer än migsjälv!


Ge en ledtråd vad överraskningen handlar om?
Svar: Kreativitet!


Kan du sjunga? lägg upp et klipp ngn gång isf? =)
Svar: Jag, sjunga? HAHA! Förlåt men jag är så dålig att jag tror att jag är bra.. Nej men.. Jag kan inte sjunga bra. Min syrra kan däremot!!


En hög önskan?
Svar: Att vara dansare för Christina Aguilera!


Skulle du hellre vilja se ut som... kenza än dig själv? Du är väldigt vacker =)
Svar: Nej, jag är nöjd med migsjälv och mitt utseende! :)


Sett ett spöke ?
Svar: Nix, inte sett ett direkt men varit med om en grej som handlar om spöken!


Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år? :P
Svar: Så svår fråga, speciellt till en som mig som har så mycket jag vill göra och tar allt som de kommer. Men jag är förhoppningsvis bosatt någonstans där jag trivs och känner mig hemma med ett jobb som jag trivs med.


Kallas du för Mirre eller Maria av din släkt/familj? ;) Ha det bäst, jag verkligen älskar din blogg!! =D
Svar: Nej, inte av alla.. Min mamma och syrra säger Mirre när de känner för det. :)

Linn skriver:

Jag, sjunga? HAHA! Förlåt men jag är så dålig att jag tror att jag är bra.



Haha fan vad jag älskade det svaret! Jag kunde inte ha sagt det bättre själv om någon hade frågat mig ;D

2009-01-14 Kl: 23:56:39
URL: http://linnzo.blogg.se/
ANDI skriver:

WAS !? BILL UND ICH SIND EIN PAAR !!!! !!!!!

2009-01-15 Kl: 04:16:59
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0