Soon I got a confession

Jag måste bara säga att det är otroligt nära nu, ni får SNART veta hemligheten jag hållt inne SÅ länge. För länge eftersom jag sa att ni skulle få veta de förra veckan men så är det när posten inte kommer när man vill. Anledningen till att jag skriver detta är att jag fick ett telefonsamtal igår som ville få bekräftat av mig att "det" stämmer och hon som ringde skulle se till att posten som jag behöver skickas omgående. Så kan de gå, lite missförstånd emellan! Jag får detta att låta som värsta grejen och när jag väl berättar de kanske ni tänker: "åh, de va väl inget" eller "Lönt att hålla på detta!" osv, osv... Eller vad vet jag? Det är kanske bara som jag tror att ni kommer tänka så, hoppas ni blir glada för min skull iallafall för detta är någonting jag verkligen, verkligen vill. En sak till, bara för att jag älskar Tokio hotel, Christina Aguilera och Rammstein behöver det absolut inte betyda att det har någonting med dem att göra utan det finns mycket annat i livet man älskar! :)

anonym skriver:

hej mirre (= klickade mig in i din sida cia kenzas blogg å såg att du hade mina drömskor =) på den första bilden på dig av de 4 längst upp den du sitter på hög stol på, SKORNA :D de är dom från gojane va? ja vill beställa. men undrar ifall du beställde därifrån vad tullen och frakten å sånt låg på? väldigt tacksam för svar! Kram

2009-01-14 Kl: 03:27:09
Isabelle skriver:

Jag är sååå nyfiken! =) kan det ha något med dansen att göra måntro?

2009-01-14 Kl: 07:32:55
MIRRE skriver:

Anonym: De är från Gojane! tull och frakt blev 700:- sammanlagt men skorna var väldigt billiga!

2009-01-14 Kl: 10:48:07
URL: http://miirre.se
anonym skriver:

åh tack snälla för svar! (= ska genast ta å beställa. men kan man få fråga en liten sak till :$

ifall man skulle kunna få se en närbild på skon när du har på dig den från sidan å framifrån? för an ser bara långt ifrån. jag är så kräsen när de gäller skor =) och juste. vad ska jag ha för storlek om jag har 38 vanliga storlekar ifall du vet ? blev så glad när ja såg att du hade sånna så jag kunde fråga:) tack söt! kram.

2009-01-14 Kl: 16:00:32
sara skriver:

Ska bli kul att få läsa om det sen ;)

2009-01-14 Kl: 17:11:52
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/
isabelle skriver:

jag tror att hemligheten har att göra med dans kanske? har jag rätt? ;) hehe. jag får väl vänta och se :D

2009-01-14 Kl: 18:18:03
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0