Mot Sarah...

Nu har vi ätit och så här hos pappa, jag hinner inte stanna till tårtan och kaffet.. Tyvärr! Men bra för det är ändå inte så värst nyttigt att äta. Jag ska snart köra iväg till Sarah, så fort jag fått tag på henne, hon svarar inte. Lite jobbigt när jag inte vet vart jag ska, Om de är i lokalen eller hemma hos Karro.
Jag har fått många fotoshoots nu på kroken, ska bli riktigt roligt om alla nu blir av! en fotograf här ifrån Helsingborg är på och någon annan från Malmö sen har jag mailat många andra som jag inte fått svar från än. Jag har fem modeller som är 100% att dem vill ställa upp till någon an fotoshootsen. Fem olika makeup är inte dåligt att jag redan fått.. Jag är så stolt över mig själv och glad att mina vänner vill ställa upp, tack till er! ♥ Alla som är modeller är mina vänner. Alla är modell på ett eller annat sätt, så det är inga jag bara plockat för att det är mina vänner.
Jag har precis sminkat mig själv för första gången med de nya sminket vi fick på skolan, det blev jättebra. kommer köra på det i fortsättningen. Faaaan, jag har sådana kallsvettningar, ni vet när man har lite feber så blir man kall och varm imellanåt.. Jätte jobbigt, jag får ta det lugnt ikväll.. Nu ska jag försöka få tag på Sarah apan som inte svarar.. Hur fan ska jag kunna få tag på henne om hon varken svarar på mobilen eller msn? Ohh...

Puss!


Sora och jag i Boston
I miss you, so so much!

Mimi skriver:

Hi Mirre,



Can you put a Google Translator on your blog, like Kenza?

I dont understand anything what you're writing, haha.



xx from the Netherlands.

2009-01-31 Kl: 18:31:12
Anonym skriver:

Saknar dig med älskling, så himla mycket! (L)

2009-01-31 Kl: 19:00:51
maria skriver:

tycker du sminkar dig jättefint o är så sööööt och dina ögon är jättefina :D skulle du inte kunna lägga upp sådär hur du sminkar dig o några småtips? och ja önskar jag hade sådär långa ögonfransar du anar inte hur korta mina är... haha ville bara säga att du är grym iallafall :D

2009-01-31 Kl: 19:01:04
saskia skriver:

I din header har du en jattefin bild, den med stram tofs!! Supersnygg! kram :)

2009-01-31 Kl: 19:19:44
URL: http://blandgrynet.devote.se
eleni skriver:

hej! jag måste fråga dig, hur blir man medlem i tailsweep? och vad är det bra för? såg att du också var medlem. tack i förväg. mvh eleni

2009-01-31 Kl: 23:25:00
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Sofia skriver:

Såå glad för din skull, hoppas att du blir frisk snart. Ska bli spännande att se hur sminkningarna blev (: küss

2009-02-01 Kl: 02:47:20
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Anonym skriver:

idag är det max's namnsdag , don't you know`?

2009-02-01 Kl: 10:11:38
MIRRE skriver:

Herregud kvinna (?) jag har precis vaknat. Och namnsdagar, dem kommer jag knappt ihåg till de jag känner..

2009-02-01 Kl: 10:15:47
URL: http://miirre.se
SORA skriver:

haha, det var jag som kommenterade anonym XD haha. jeffla kass jag är.

2009-02-01 Kl: 12:20:56
URL: http://sorax.blogg.se/
louise skriver:

jag tycker defenitivt att du ska färga håret blondare du passade sjukt bra i det :D xoxo lollo

2009-02-01 Kl: 19:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0