Montag

Om en vecka sitter jag i skolbänken igen, fast denna gången gör jag det för jag verkligen vill, då börjar jag make up skolan i Malmö. Ska bli superkul! Jag har längtat så länge.. Om en månad fyller jag 21 år, det känns bra faktiskt, först kände jag mig gammal men samtidigt blir jag bara 21, det är inte mycket och jag har hela livet framför mig. Det var inte förän jag fyllde 20 år som jag kände att mitt liv verkligen började på något sätt, jag kände mig redo för livet och somsagt, det har ju bara precis börjat. jag köpte biljetten till Lady Gaga's spelning för att fira mig själv lite, hon spelar ju bara två dagar efter jag fyllt år. Längtar!!

Idag vad jag och mamma uppe tidigt, vi skulle till doktorn för att kontrollera en sak men de hade stängt, hur kan en mottagning ha stängt en månad? Vi gick vidare till mammas privatläkare där jag fick bokat en tid istället för kontroll där, jobbigt att de inte har akuttider längre så man kan få det överstökat direkt. Nu fick jag tid om en vecka istället. Efteråt åkte vi till maxi och handlade en god frukost och några veckotidningar, så nu har vi precis ätit och pratat lite, ska börja göra oss i ordning för en runda på väla, tänkte kolla in cervera för jag har presentkort sedan studenten där... Efter väla blir det träning med Sandra, jag vill (och jag ska) träna varje dag denna vecka och fortsätta så framöver och vila på helgerna bara. Då kan jag dra till gymmet direkt efter skolan varje dag eftersom jag slutar relativt tidigt. Det blir perfekt! Om jag orkar varje dag dvs.

Kuss!

Anonym skriver:

Hej mirre.

Jag undrar vad make up skolan kostar? Och hur länge varar den?

Kram

2009-01-19 Kl: 12:32:23
c a m i l l a skriver:

kul att se lady gaga! :D

vart spelar hon? och vilket datum?

2009-01-19 Kl: 13:52:41
URL: http://camillabr.blogg.se/
Anonym skriver:

Om exakt en månad fyller jag också 21! =D Lycka till på make up skolan nu :)

2009-01-19 Kl: 18:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0