Montag

Guten Morgen!
Vilken natt.. Vi spenderade åtta timmar med Tokio Hotel relaterat igår, bla. deras DVDer och massor på youtube, det är alltid lika kul, ja ni ser ju klippet nedanför detta inlägget.  Jag vet inte om jag är trött eller pigg, ni lär ni märka om jag flummar för mycket i detta inlägg, då är jag antagligen trött och lider av sömnbrist. Jag spenderar inte många timmar i min säng måste jag säga, jag kan aldrig somna på kvällen/natten och jag vaknar tidigt sen halvsover fram till middag. Jag kan inte klaga på att jag fortfarande lever kvar i USAs tidszon eftersom det var ett bra tag sen jag kom hem, men det skulle inte förvåna mig eftersom vi vände på dygnet där också.
Vi kollade en snabbis på "Ice age 2" innan vi körde i varsin bil till McDonalds för frukost, de öppnar ju sju där så det var en perfekt tid för en frukost macka för Sarah som är på jobbet nu, stackarn! Och en perfekt nattmacka till mig. Undrar när jag ska komma in i rätt tid, svensk tid! Nog om sova och tid, sova är överskattat, det är konstaterat.
Det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde inatt, vi hade himla kul åt youtube, man kan ju sitta där inne i timmar och bara kolla massor av klipp, vi kollade "Grotesco" igen, jag kommer inte få nog av de klippen, speciellt inte de som jag la upp för någon dag sen som heter "Ett kg mjöl". Otroligt roligt klipp!

Borde jag sova? Ja.. När man sitter och kisar med ögonen kanske det är dags för sängen. Jag missade pappa nu i morse när jag kom hem, han är på jobbet. Förmodligen pigg och vaken vilket jag borde vara. Jag tog lite bilder innan, får se om jag vågar visa dem till er sen, jag är sleten och trött på alla bilder, ser ut som jag inte fått sömn på fjorton dagar. Januari månad, jag fryser... Vill ha sommar, nu! Sola och bada nere vid havet, härligt. Nu, nu ska jag sova! Eller vila, what ever.. Jag ska inte vila/sova längre än tolv, måste ringa och kolla med mamma om posten kommit, om läget är så, så ska min röv vara parkerad på baken senast fem i tre, annars ligger jag risigt till... För de stänger tre!

Igår hade jag fler läsare än förreigår. Keep it up and hang in there!


Have a good one,
Mirre

Sarah skriver:

Asså fy fan vilken natt, hade sjukt skoj baby!

Fler TH/youtube kvällar! jag är jätte pigg nu, fick i mig två koppar kaffe till. sov gott <3

2009-01-12 Kl: 08:49:50
URL: http://sarriis.blogg.se/
camilla skriver:

ice age är ju aldrig fel :P sov så gott!

2009-01-12 Kl: 09:56:30
URL: http://camillabr.blogg.se/
Nayomi skriver:

;D saknar dig mirre! fika nu i veckan kanske? är ledig tills onsdag! ;*

2009-01-12 Kl: 11:04:02
URL: http://metrobloggen.se/nayomi
MIMI skriver:

Otj vaken till halv 7?! BB då. Jag trodde du åtminstone låg bättre till än mig på sova-fronten. ;(

2009-01-12 Kl: 11:12:41
URL: http://mimamimi.blogg.se/
Maria Jensen skriver:

hej, Grotesco är så himla roligt! Jag älskar "Beste Far" om du vet vilken jag menar, den är oxå från grotesco, skitrolig!!!! =) Kram

2009-01-12 Kl: 14:20:46
URL: http://mariajensen.blogg.se/
saaaaandra skriver:

skulle du kunna tänka dig att göra en skönhetsoperation? svara på min blogg:)

2009-01-12 Kl: 15:51:35
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0