Mittwoch

Godmorgon!
Jävla mardrömmar.. Kommer inte ihåg vad jag drömde men jag har haft mardrömmar nu igårnatt och inatt, hemskt är det! Så kan man inte somna om sen heller. Nu har jag och mamma precis ätit frukost framför TVn, vi kollade halvklart på wallander, mamam kollar fortfarande men jag hinner inte, jag ska ner till stan och fixa naglarna, nu har jag haft dem i två månader, sinnes! Att de kan hålla så länge förstår jag inte, även att jag haft samma lösnagel tre gånger. Nu ska de göras om helt och hållet. Ska bli skönt! jag kan inte leva utan dem, okej.. Lite att ta i kanske men jag känner att jag är väldigt beroende av att ha dem hela tiden och göra om dem när de behövs. Nu har jag haft lösnaglar till och från, från början i högstadiet fram till andra året på gymnasiet sen från de har jag haft det konstant fram tills nu, visst ibland har de gått av och man har gått utan naglar i ett par dagar, men det dröjer inte länge tills jag gör om dem då igen!

Efter de ska jag och mamma gå lite i stan och mysa, tänkte kolla på electa om de har en bra rengöringstvål och en bra ansiktslotion, jag behöver verkligen de, sist jag var på ansiktsbehandling där blev de chockade över att min hy var så fin för att använda lactacyd (vilket jag använder dagligen) och att jag bara tar doves lotion i ansiktet som är till kroppen egentligen. Jag har aldrig varit mån om mitt ansikte, det är kanske på tiden att man brukar allvar med det! Innan jag beger mig till stan tänkte jag ha frågestund, det är några av er som ville att jag skulle ha det, så varför inte ta tillfället i akt och ha det för er skull! Ni vet, jag tycker om er så mycket :)

/Mirris



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0