Mitt år 2008 - September


SEPTEMBER

Året började fint, två underbara personer blev 19 år nämligen Kaulitzarna och en av mina bästa vänner blev 20 år dagen efter..
jag besökte Kenza och Paula i sthlm samtidigt som jag skulle fixa mitt visum till USA. Jag Kenza och Nadia kollade på VMA och Tokio Hotel vann pris på för "Best new artist" Grattis killar! Där uppträdde även min baby Aguilera, ett underbart nummer! Jag fick reda på att konserten med henne i Riga blivit inställd, jag var ledsen i flera dagar.
Massa party denna månaden, lite senare inpå månaden fyllde min vän André år och vi firade han med först smörgåstårta och utgång på kvällen! Då kom även Cici på besök och var med och firade André. Jag var på bloggfest i Malmö med Tess som var mycket trevligt! Detta var månaden som jag la in min bild på sidan där man kunde vinna vip paket till EMA genom att vara lik Christina Aguilera och jag vann, men det är inte förän i slutet på Oktober som jag fick reda på att jag vann. Till en början la jag bara upp bilden för att jag lika gärna kunde ge det en chans, sen glömde jag ärligt talat att jag var med och tävlade och vips fick jag en kommentar på bloggen att jag hade kommit med i top 12!
Här i detta inlägget bjuder jag på en del videos och massor av partybilder samt många bilder på migsjälv.


Jag hos Carro, en partydag, Gajic blev 20 år!


En vanlig dag hos pappa


Jag och Paula i Sthlm, ta de inte på så stort allvar! 
Saknar dig min vän! ♥
 

TH vann "best new artist"


Christina Aguilera på VMA, röda mattan!
Hennes make up och outfit kills!


Var med och tävlade om VIP biljetter till EMA i Liverpool


Fest hos André + utgång


André dansar disco (som han aldrig gjort förr) hahaha! NJUT.. Videon är rolig!
 


Dansar'n själv..


På hampan med Johanna och resten






Utgång till tivvan, andré och jag, Cici filmar!


Min ängel kom på besök!


Jag, emelie och Carro (samma dag som bilden längst upp)


Bloggfesten i Malmö med Tess








Sofia gjorde en illustration av Bill och mig!


Beställde hem två par snygga heels från GoJane.com




Såg för första gången min drömklänning från All saints
som faktiskt kom och blev min i november!

Isabelle skriver:

"Zooma in annars fattar dom inte" xD haha känns bra att du tror att vi är så intelligenta!Fullkomligt ÄLSKAR din dialekt, du får lägga ut typ "skånska för nybörjare" till oss! ;D

2009-01-11 Kl: 16:47:55
M love D <33 skriver:

September 2008 var min bästa månad, det var så att jag och baby blev tillsammans. Och det går inte en enda dag utan att jag tänker på honom. Älskar dig Daniel! Jag svär du och jag för alltid. <33

2009-01-11 Kl: 18:18:03
Danne o tomas skriver:

Hejsan! Lämnar spår från Malmö!



Nu är vår raplåt om Bloondinbella klaaar! In och hör den på vår sida! Nästa världshit:P Riktigt rolig!



Fortsätt med din fina blogg!

2009-01-11 Kl: 18:49:52
URL: http://lyckligagranden.blogg.se/
Aaliyah skriver:

Kläningen e jätte fin! Du får gärna kika i min blogg och lämna en kommentar puss

2009-01-11 Kl: 19:00:00
URL: http://aaliyahkatten.blogg.se/
erica skriver:

hej, grymt bra blogg.



men hur är skorna från gojane?, var det bra kvalite ?

2009-01-11 Kl: 19:27:12
Sanna skriver:

Den illustrationen var skitsnygg, duktig tjej!

Haha killens dans var ju grym, han maste ha tranat i smyg ;)

2009-01-12 Kl: 04:36:09
URL: http://sanna1986.blogg.se/
anita skriver:

Skit snygga skor :)

2009-01-12 Kl: 12:38:24
URL: http://anitica.blogg.se/
Emelie skriver:

HEj jag undrar som Erica, var det krångligt att beställa därifrå? Och Strl, är de stora eller små?

Kram

2009-01-12 Kl: 14:51:00
MIRRE skriver:

Erica & Emelie: skorna är väl inte i den bästa kvaliten men jag har använt de ena paret tre gånger och de är fortf hela! haha. jag älskar dem och de är billiga! Tullen är DYR, minst 400:- sen är frakten 300:- storlekarna är som vanligt. jag beställde 37 i båda och jag har 36 i converse tex. de passade bra

2009-01-12 Kl: 15:30:01
URL: http://miirre.se
maritta skriver:

Glöm inte att tala om för oss när Frida tidningen (det var väl frida?) kommer ut med din intervju. :D

2009-01-12 Kl: 20:04:10
URL: http://marittas.blogg.se/
Ronja skriver:

Stackarn den som hoppade framför tåget. Ni låter jätte trevlig btw! och jag går också på tyska och älskar th haha :D kolla in min tråkiga blogg ;) kramar..

2009-01-12 Kl: 21:33:56
URL: http://ronjass.blogg.se/
Sofie/Suss skriver:

Sjukt snygg klänning! =)

2009-01-13 Kl: 21:27:37
URL: http://mesuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0