Mitt år 2008 - Oktober



OKTOBER

Denna månaden vann jag Christina Aguilera look a like tävlingen hos MTV och fick åka till Europe Music Awards i Liverpool med min vän Cici och gå VIP under hela kvällen, mer om de kommer i November! Det har inte "bara" att få åka till EMA utan att få äran att ha vunnit en look a like tävling där man är mest lik sin absoluta idol... Hennes video "keeps gettin' better" kom även ut och jag älskar den! Även massor av bilder på henne och hon åkte runt i och promotade. Vi planerade väldigt mycket med EMA resan, jag och Cici!
Denna månaden gjorde jag också ett inlägg om vad jag använder för mascara, det är många som frågat om vilken kan använder, kolla in de inlägget här! Piercade mig igen i örat en helix.. På tal om de har jag jätteproblem med den ena jag har i örat nu, den gör fruktansvärt ont. Hemskt är det!
Jag hälsade på Cici i Jönköping, vi hade vädligt mysigt med party och film. Var även på maskerad hos min vän Stoffe och var utklädd till pirat, gick med en av mina vänner som var ängel!
Köpte mitt namn halsband och började på mina böcker om alla mina TH resor, böckerna är köpta på Ö&B! Jag färgade också mitt hår rött, rödare än vad det var innan! Denna gången använde jag mig av schwarzkopf intensiv röd!



Jag vann!





Här mimar jag till "Reden" hos Cici i Jönköping!


Följt av bilder....






Min syrras heta dans


Namnhaldband hos bettiesgalleria.com


Min TH bok som jag är så stolt över!


Bilder på mig från denna månaden...


gud så rött hår.. Saknar de fakiskt! Men trivs i mitt bruna :)
 



Nina och jag


Samma kväll som bilden ovan!


Mina helix och min tragus, har även en rook i andra örat.
Det är den jag har problem med just nu, illa!
Rook ser ut såhär (lånad bild från google)

Anonym skriver:

Asså jävla Mirre! Jag hatar dig du är en jävla bitch kan du sluta visa tungan hela tiden, du gör det bara för att du har en tungpiercing. Och din piercing i näsan ser ut som en KOPIERCING. HATAR MIRRE!!!!!!!!

2009-01-15 Kl: 20:51:36
Tobias skriver:

Så kul att du vann :)

2009-01-15 Kl: 21:31:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
MIRRE skriver:

Läs inte min blogg om du stör dig så mycket, jösses du kokar snart över! Ja, jag visar den BARA för att jag har den.. BARA därför!

2009-01-15 Kl: 22:03:13
URL: http://miirre.se
carro skriver:

jag tycker du är riktigt cool ,måste jag börja med ,diggar din stil ! :D



sen vad heter den där låten din syrra dansar till?

letat hur länge som helst efter den!



kram! :)

2009-01-15 Kl: 23:15:41
URL: http://carolinelarsen.blogg.se/
sarah skriver:

okej din syrras dans dog jag av :) sjukt ball. imorgon blir det röj och dans baby! <3

2009-01-16 Kl: 01:21:47
URL: http://sarriis.blogg.se/
Rebecca skriver:

Gjorde det ont att ta hål i örat på båda dedär ställena, svara gärna för jag vill veta:)

2009-01-16 Kl: 16:42:29
URL: http://rebeccabeccas.blogg.se/
jenny skriver:

jag har gått på samma skolan som nina, samtidigt som hon gick där också! coolt :p

2009-01-16 Kl: 19:59:21
Amanda skriver:

riktigt fina piercingar i örat :) btw, diggar din blogg riktigt mycket :D

2009-01-17 Kl: 12:29:40
URL: http://mandi.bloggdagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0