Mitt år 2008 - November



NOVEMBER


Månaden började fantastiskt, kanppt en vecka in i månaden åkte jag och Cici flyget till Manchester sen vidare mot Liverpool med tåget. Vi gick på europe music awards där och fick möjligheten att gå vip hela kvällen/natten. Jag är oerhört tacksam för att MTV gav mig denna möjligheten! Detta var ju fär att jag vann Christina Aguilera tävlingen. Här kan ni läsa min recension av EMA. Jag blev även intervjuad till MTV's hemsida om min EMA resa! Den kan ni se här
Jag införskaffade mig mina drömskor som jag älskar och min klänning dessutom som blev min! Bar den på galan och efterfesten. Fick min favoritring av mamma av designern Thomas Sabo. Jag såg den efterlängtade "saw V". Jag längtade efter att få se dem filmen i ett halvår innan den kom ut.. Redan sen fyran var ute eftersom man då visste att en femma skulle komma!
Jag fick min Christina CD på posten från cdon, hennes "Decade of hits" Äntligen!! Älskar den. Jag skaffade mig en "blogg msn" som jag förövrigt ska in på nu, det var väldigt länge sen så jag tänkte ägna lite tid där åt er.
"Caught on camera" trailern för deras nya DVD kom ut på youtube *Mirre goes wild*!
Jag och mina vänner festade som vanligt loss som vi alltid gör.. Jag åkte upp till min bästa Tirre i Umeå och hälsade på henne och såg hur hennes skola såg ut.
Min syrra fyllde hela 18 år!!


Jared och jag inne på efterfesten


jag i taxin påväg till galan


Jag på galan




Vår utsikt, helt amazing var galan!


En bild till av vår härliga utsikt, över killarna i Tokio Hotel




Jag inne på efterfesten


Cici och jag på efterfesten


Älskar er!


Julie och jag på efterfesten


Kinzi och Firren




Jag och Kenza på EMA's afterparty.. We do the dance, as always!


Redo för party








Min underbara ring



Topshop heelsen


En vanlig dag






Partydags


Ronja och Jag utanför tivvan innan hemgång


Min avskedsmiddag innan jag åkte till USA

maritta skriver:

Vart ifrån är din skinnjacka som du har på vissa av bilderna? Jätte fin!

Är den från någon kedja som finns i Stockholm? För det är där jag bor.



Ciao bella. (:

2009-01-17 Kl: 19:33:05
URL: http://marittas.blogg.se/
p skriver:

ditt liv är så jävla underbart! haha

2009-01-17 Kl: 19:51:31
URL: http://petriss.blogg.se/
Emma skriver:

Så grymt snygg du ser ut på den bilden med den vita tröjan (nr22)

2009-01-17 Kl: 20:15:37
Sofia skriver:

Jag började läsa din blogg i november också :) hihi.

2009-01-17 Kl: 20:23:26
elin skriver:

hahaha vilken grym dans du och kenza gjorde! ;D hahah

2009-01-18 Kl: 00:08:07
URL: http://elinmelin.blogg.se/
Emma skriver:

Du är snygg! :)

2009-01-18 Kl: 11:07:42
URL: http://eemc.bloggagratis.se/
Jeezy skriver:

Så snygg du var på dessa bilderna! Spec på efterfesten

2009-01-18 Kl: 16:05:54
URL: http://jeezy.blogg.se/
maddeh skriver:

du är sjukt fin tjejen :)

2009-01-19 Kl: 13:19:41
URL: http://maddiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0