Mitt år 2008 - Mars

MARS

Denna månaden är speciell, jag och Ludde hade planerat (visserligen ända sedan december, då vi köpte konsertbiljetterna) att vi skulle till Dortmunds konserten och se Tokio Hotel, för mig trodde jag det var första gången eftersom detta planerades innan Canada resan! Jag och Ludde åkte till Tyskland som planerat och är där någon dag och får reda på att Bill blivit sjuk och hela turnen blev inställd, vi svenskar som var där sätt och grät och var väldigt oroliga över hur Bill mådde. Som tur var blev allting toppen och Bill blev frisk! Denna månaden tatuerade jag mig, väldigt speciell minnestatuering i min nacke...


En bild på mig från Mars månad


Min tatuering som jag gjorde tidigt denna månad




Jag fixade TH tröjor till mig och Ludde till vår Dortmundsresa


Jag och Kenza kom med på THTV avsnitt 17. Respekt!


Ludde och jag i Dortmund




Tyska BILD tidningen




Jag och Ludde hamnade på Tyska RTL TV!
Där de visade om Dortmund när vi höll på att packa ner allt och skulle hem igen..


Carro fyllde 20 år







Jag tränade på somvanligt inför vårens tävlingar




Jag och Tirre körde och shoppade på Ullared!
HAHA, det spöregnade och jag skulle ta en kundvagn till oss.


Festade med Tirre




Och åt frukost på espresso house ofta...

p skriver:

Älskar dina årsresuméer!

Speciellt eftersom jag inte riktigt följt din blogg ända från början av förra året.. roligt att få lite mer grepp om det! =)

2009-01-04 Kl: 14:26:08
URL: http://petriss.blogg.se/
cajsa skriver:

så coolt att ni kom med på det avsinttet:)

2009-01-04 Kl: 20:44:13
URL: http://cajsasblogg.devote.se
ludde skriver:

aww, i miss it. tältbilden är ehm, mkt snygg.. :P

2009-01-05 Kl: 11:27:38
isabell skriver:

haha fina bilder!!!



snygg rosa tårta!!!!



kolla in min blogg!



pözz

2009-01-05 Kl: 15:01:20
URL: http://dontcryforpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0