Mitt år 2008 - Januari

Eftersom jag har SÅ mycket att berätta tar jag en månad för varje dag istället. En aning lättare och roligare för er att läsa så inte allting blir en enda röra! Så låt oss börja med att titta tillbaka för vad som hände för ganska exakt ett år sedan! Jag varnar er redan nu, februari är ett LÅNGT inlägg och de här tolv dagarna jag postar "månadsinläggen" skriver jag ingenting före som jag gjorde nu utan det kommer se ut som under... Detta inlägget var tänkt att posta innan midnatt men vi kan väl lådsas att jag hann? Tänkte posta ett om dagen och börja från den första Januari nämligen. Bra, då säger vi så ;)  


JANUARI

Månaden började sorligt med på ett positivt sätt, en av mina bästa vänner Carro flyttade till Milano för en utbildning och vi hade avskedsmiddag hemma hos henne med singstar (första gången jag testade det då) och dricka!
Månaden då jag och Kenza fann varandra på ett forum och bestämde oss för att korsa atlanten för att se vårt favoritband Tokio Hotel I Canada. Vi fick även möjligheten till att se killarna medverka på MoD, vilket är en musik TVkanal. Vi bokade hela resan med flyg och fixade boende. Vi blev positivt överraskade för varje dag som gick. Min livs bästa Tokio Hotel resa. Och tack TH för en härlig glädjespridare jag fann till vän! Du är helgalen Kenza, precis som jag.
Min pappa fyllde jämt och firade sin födelsedag i Thailand (sorligt nog) han ville inte vara hemma!
Jag tog körkort i slutet av månaden, som jag kämpade i ca fyra månader för mitt körkort. Snacka om intensiv på eget ansvar. Fick även min första bil denna månaden! OCH Christina Aguilera fick sin Max Liron, inte för att de har med mig att göra men det hände under mitt år!


Carros avskedsmiddag




Min första mini bil


En bild på mig från denna månaden


Jag och Tirre festade loss nästan varje helg, här håller vi på att göra oss i ordning.


En oförglömlig (iskall) kväll med Gajic. RÖDNÄSA!


Jag och Kenza tryckte hoodies till TH-resan =D


Vi fick reda på att vi blivit uppskrivna på Much Music (MoD) där TH skulle medverka!
Låt msn rutan tala för sig själv... Vi blev erhm.. Galna och superglada!!
148935-3526

Andrea skriver:

I was at that Tokio Hotel concert too, and at MOD :), but I'm from Toronto =)



Happy New Year!

2009-01-02 Kl: 05:31:53
URL: http://www.andreakm.blogspot.com
SORA skriver:

Så roligt! DAMP

2009-01-02 Kl: 08:31:37
URL: http://sorax.blogg.se/
rebecka skriver:

men grymt snygg bil! ;D

2009-01-02 Kl: 15:16:11
Anna skriver:

GNU!! Jag vill ha din bil^^

det e ju en sån jag alltid velat ha:P

2009-01-02 Kl: 15:48:32
URL: http://thesecretviolinist.blogspot.com/
Julia skriver:

ooh, najsiga tröjor ;) Hur gjorde ni dom?? :)

2009-01-03 Kl: 18:16:00
URL: http://pftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0