Mitt år 2008 - Augusti


AUGUSTI

Jag har en känsla med att denna månaden började med att jag jobbade i receptionen och svarade i telefon på ett företag..? Det kan ha varit i slutet av Juli också. Iallafall, jag jobbade i tre veckor och några extra dagar då de behövde, de va faktiskt inte alls jobbigt eftersom jag hade tillgång till datorn hela tiden så att jag kunde kolla mail och blogga även fast jag jobbade, det ringde kunde ofta men jag kopplade ju bara vidare. Denna månaden tackade jag ja till familjen i Washington, kommer ni ihåg hur glad jag var? Synd att det skulle bli som det blev, ni som fortfarande undrar om USA, ni kan läsa i kategorin "USA 2008"! Jag kommer inte åka tillbaka som Au Pair..
Jag och mamma köpte biljetter till Christina Aguilera konserten som skulle vara i Riga men den ställdes in pga hennes samlingsalbum som släppts nu, då hon höll på för fullt med de. 
Jag och André åkte till Köpenhamn och shoppade samt festa, festade som vanligt med mina vänner också, min vän Johanna fyllde år.


Jag ute i Köpenhamn
 

André och jag, samma kväll


Johanna fyllde 19 år och vi firade henne


jag och Filippa, samma kväll då Johanna fyllde år


Ronja, Filippa, Johanna och jag.. Johannas födelsedag


Andre och jag på Hampan




Jag färgade mitt hår rött denna månaden, minns ni?
Saknar faktiskt de nu när man kollar på bilderna..




En kväll innan utgång, hos Natali i Viken



Min syrras oseriösa videoinlägg till min blogg (klicka upp för HQ)

=) skriver:

du e så lik Audrina i the hills

2009-01-10 Kl: 19:06:58
Marre skriver:

Hej Mirre! Jag gillar verkligen din outfit på den första bilden. ääälskar din blogg :)

2009-01-10 Kl: 19:28:32
alexandra skriver:

Tyckte dina höga svarta klackar på dom första bilderna var supersnygga!=)

Ha det bra Mirre<3

2009-01-10 Kl: 19:50:01
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Leorg skriver:

Alltså mirre din tvilling är hemma hos mig just nu, jag asgarvar. Hon har rött hår dock och lugg, men helevete vad ni liknar omg asg jag dör

2009-01-10 Kl: 20:12:42
Anna skriver:

Skit sköna bilder på dig och AndreXD

2009-01-10 Kl: 21:11:53
Sofie skriver:

Shysst stil du har ;)



Gratismakeup.se är ett forum för dig som är sminkintresserad. Här skaduha roligt och kunna skriva med andra sminkintressserade. Detfinnsmassor av killar och tjejer som väntar på dig!Gratismakeup.segrundades sensommaren 2008, med idén att kunna dela utgratispresentkort, vilket vi gör även idag. Många har fått hempresentkort avoss genom att samla poäng och ha kul på sidan. Missa intedenna chans



Just nu kan du bli den som får 5000kr att handla för på Åhlens, Kicks, nelly.com och H&M,

Gå in på länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=7308



Finns även en mer inriktad på kläder :P

GratisKläder.se grundades sensommaren 2008, och idéen med sidan ärattman ska kunna tjäna ihop poäng, helt gratis, och därefter växlainpoängen mot presentkort på H&M, JC eller Nelly.com. För attkunnagöra allt detta krävs det att du är Medlem, som du blir heltgratis.

Gå in på länken nedanför



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2589

2009-01-10 Kl: 21:51:47
SORA skriver:

Aww Augusti! Kommer ihåg ditt jobb HAHA. O jag flyttade til USA O.O

2009-01-10 Kl: 22:17:10
URL: http://sorax.blogg.se/
Zarah skriver:

Det är synd att det inte funkade i USA :/ Får man fråga av vilken anledning du inte kommer åka tillbaka? Jag minns att man var tvungen att vänta ett år eller va det var.. men det finns ju andra agenturer och andra land.

Jag mailade ju dig och frågade hur du gått till väga, vart du vände dig osv. Jag la ner USA ganska snabbt och beslöt mig för tyskland istället. Vill man lära sig språket, vilket jag vill, så är det bäst att vara på plats i det landet^^

Så nu väntar jag på att allt ska komma igång och att allt ska gå bra sen :)

2009-01-10 Kl: 22:52:36
URL: http://zizi.blogg.se/
Julie skriver:

Åå :) Fin blogg. Hvor er de skoene på bilde nr 4 kjøpt? :) Utrolig fiine! :)

2009-01-11 Kl: 17:22:27
URL: http://www.julieriise.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0