[email protected]

Ny bloggadress för er som vill kontakta mig på ett eller annat sätt, anledningen är att jag fick virus på den andra och kommer därför stänga ner den men jag har den kvar ett tag till och kommer påminna er om att ni ska skriva till denna nya istället för den gamla så tar jag bort den så småning om! Den nya adressen är alltså: [email protected] anledningen till att jag valde just den adressen är att det ska vara lättare för er att komma ihåg, det är nu samma som min bloggadress. Bra va?! Den gamla har jag kvar som bloggmsn, ni behöver inte adda mig om på nytt, msn fungerar fortfarande på den gamla bara de att jag får mycket virusbrev i inkorgen och skräpposten.

Anonym skriver:

En snabb fråga: Har för mig att du har beställt från gojane. Hur mycket vart frakt/tull då?^^

2009-01-19 Kl: 17:48:02
MIRRE skriver:

Anonym: det beror på, men ca 300:- frakt och tullen är svår att veta men imkring 400:-

2009-01-19 Kl: 18:02:09
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0