Måndag

Jag har precis suttit och skrivit om dödsstraff tänkte publicera de inlägget om ett par timmar! Hoppas de uppskattas som de andra jag skrev om flygolyckor, jag vill inte få er att ändra inställning till någonting eller påverka er negativt. Känner för att skriva mer seriösa inlägg ibland. En del av er verkar uppskatta de inläggen därför jag fortsätter med dem. Jag ska även lägga in min nästa årsresumé av april.

Brevet som jag skulle se om jag fått idag kommer antagligen på onsdag, då ska jag ner till stan och fixa lite grejer efter de, DÅ får ni veta en av mina tre små hemligheter jag har detta första halvåret. Denna första hemligheten är den bästa där jag kommer utvecklas som person och utveckla min kreativitet mycket. De andra två hemligheterna är väldigt lika varandra, den ena får de veta redan nu i Januari och den andra lite senare mot Mars någongång som jag har för mig att jag tidigare sagt!

Ikväll funderar vi på att spela bowling. Jag, syrran och pappa. Vi får se hur det blir, antigen de eller så hyr vi en rulle och kollar på här hemma. I morgon är det mammas födelsedag så vi ska dit och fira henne, hon bjuder på tårta och sånt gott! Jag köpte ett jättefint kort i USA när jag var där, de har sådana speciella kort för alla tillfällen, man hittar alltid ett kort man behöver. De finns inne på "Hallmark" och de har även kort på "CVS" de stället jag förklarade när jag hade köpt present till familjen jag var hos senast i Boston (Sora's familj).



Gusti

cajsa skriver:

svar: tack, den finns på deras officiellahemsida, men e mycket dyrare där:(, men tack ändån:)

2009-01-05 Kl: 17:42:46
URL: http://cajsasblogg.devote.se/
Isabelle skriver:

Jag är såååå sjukt nyfiken på vad det är för hemligehter du har för oss läsare!

2009-01-06 Kl: 00:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0