Mirre & Louise

Hej alla glada! Detta är snygga Louise ↓ (bilden nedan!) Mowhaha. Sitter på min älskling Mirre's dator & lyssnar på musik, Lady Gaga. Ikväll är det utgång med henne, Sarah & Nina. Nu tänkte jag bjuda er på några förtjusande bilder på mig & Mirre genom tiderna.



Mirre & Jag på stenåldern, kanske år 2004 om jag inte minns fel. Söta va?
 
Jag & Mirre på Elin's 20 års fest i april 2008.


Mirre är snygg en utgång förra året.


Vi ännu en gång, då Emelie fyllde 19 i somras.


Jag o Mirre under vår fulaste period i livet. HAHA! Ingen aning när detta var, har försökt förtränga...


Då jag slutade 1an i gymnasiet & Mirre slutade 2an. Alltså år 2006


År 2008 på maskerad. Jag var ängel (syns inte här, hm..) & Mirre pirat!

alexandra skriver:

DET är så roligt med att se bilder!=)

Kram<3

2009-01-16 Kl: 21:47:53
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Sofia skriver:

Roligt att se alla bilder! :)

2009-01-16 Kl: 22:02:35
Anonym skriver:

gud vad chockad jag blev när jag såg dig i fridatidningen i dag :D:D:D

man förstår nu hur mycket du älskar tokio hotel!! Du skulle u avslöja något som var typ hemligt , var det de? okej, du kanske inte publicerar den här komentaren då , men i alla fall så var det as kul att se dig där ! :D har läst din blogg ett tag nu och tycker du är as bra puss !

2009-01-16 Kl: 23:10:16
Benita skriver:

Kul med kompis inlägg=)

2009-01-16 Kl: 23:18:02
mandy skriver:

om jag berättar om tightsen kmr du garva men! köpte xs,fast de är mera som xxs så de sprack HAHAHAHHAHAHAHA men jag tycker devart snyggt:)

2009-01-16 Kl: 23:22:17
URL: http://mandywuhu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0