Lördag

Hej mina vänner!
jag låg helt pall igår från att jag skrev det sista inlägget, halvkollade på TV med mamma sen när let's dance var slut så gick som en zombie in i min säng och somnade på studs så nu har jag sovit i tolv timmar. Jätte skönt, det behövdes. Jag vet inte om min feber är borta, det känns som om den fortfarande är kvar fast längre, tog aldrig tempen igår, det gör jag nästan aldrig. Jag körde på Kan Jang och massa C-vitaminer. Fest ikväll, hoppas jag blir bättre för jag vill dit! Nu ska jag äta lite frukost, jag åt ingenting igår sen lunch då jag åt med alla tjejerna på skolan. Är faktiskt äntligen hungrig.

Det där med gratisbio, jag vet faktiskt inte varför ni inte fått era biobiljetter eftersom det stod på att man skulle få, jag skulle också fått en men har aldrig fått, precis som ni.. Är ledsen över de, det är gratisbios fel tycker jag och inte mitt. Jag blev lurad som ni... Samma sak med färgade linser, kommer ni ihåg när jag skrev ett inlägg om de? Har ni fått några linser ni som också skickade in? Inte jag iallafall.. Så fattigt, de ljög ju bara för att få fler sidvisningar... Vi hörs av om ett tag igen, nu ska vi kolla "Lost"!

Puss *på avstånd*

Anna skriver:

Krya på dig?<3

2009-01-31 Kl: 11:53:48
URL: http://thesecretviolinist.blogspot.com/
Julia skriver:

Hoppas du blir braa igen feber suger verkligen. Krya på diig ! <3333 :D

2009-01-31 Kl: 13:19:28
Marie skriver:

Jag skrev om färgade linser, och fick ett par för bara någon vecka sen, har alltså väntat i över en månad. Men det som var tråkigt är att linserna inte alls såg ut som på bilden :(

2009-01-31 Kl: 14:13:21
Beatrice skriver:

Jag fick ett mail från stället och dom sa att jag fick en rabattkod på 199 kr så fick jag beställa själv från sidan så fick jag betala frakten och de pengarna som blev över från dom 199 kr (på rabatten) om jag beställde linser som kostade mer än 199 kr.

;)

2009-01-31 Kl: 14:45:53
URL: http://www.chevny.devote.se
Sara skriver:

då är vi 2 som är sjuka... :( Krya på dig, Mirre!

2009-01-31 Kl: 14:51:40
anna skriver:

Jag fick mina linser denna veckan, dock fick jag betala för frakten och linsvätska, så totalt blev det 129kr för mig. Inte direkt gratis, som det skulle vara..

2009-01-31 Kl: 14:55:36
URL: http://VIVALAGLAM.devote.se
Anchi skriver:

Jag skrev också om linserna, men har inte heller fått några.. sjukt dåligt tycker jag!

HHELENE skriver:

Jag fick hem mina linser för ett par veckor sedan, men jag kan inte förstå varför alla gnäller över frakten, det är frakt på varenda sak man beställer oavsett om det är "gratis" eller inte. Dem har också sagt att alla har inte hunnit få deras linser ännu för det vart en sådan stor respons men att dem Ska skicka ut dem..

2009-01-31 Kl: 15:39:25
URL: http://hellenius.blogg.se/
Jennifer skriver:

Jag har fått både linserna och min biobiljett :) Dock fick jag ju köpa linsvätska själv, men det är ju lugnt, för det stod ju faktiskt "gratis färgade linser" och inte "gratis färgade linser med tillbehör". Samma sak med frakten.

Dock fick jag vänta i någon månad på linserna, men jag fick ju mejl av dem där de sa att de bad om ursäkt och att förseningen berodde på att kampanjen varit så eftertraktad osv. Så aa :)

2009-01-31 Kl: 15:48:26
URL: http://jennifear.blogg.se/
Sofia skriver:

har inte heller fått linser. Lite trist faktiskt.

Hoppas så på att du blir bättre tills ikväll <3

2009-01-31 Kl: 15:50:45
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0