Kladdis

Just nu bakar jag och mamma kladdkaka, vi upptäckte mitt i allt att vi inte hade tillräckligt med socker så jag fick gå ner till "femman" på första våningen och fråga om socker, då hade jag två muffins bakade från igår i utbyte, hon blev glad och gav mig sockret.. Haah! Här bor det grannar som hjälps åt. Kom och tänka på "grannfejden" sjukt alltså, vissa har inget vett. föresten jag tar ett recept på "världens godaste kladdkaka" tydligen, får se om den blir så god som den ser ut då...

hela denna dagen har jag varit otroligt seg, kanske inte så konstigt eftersom jag gick upp vid åtta i morse och fick ändå ingenting uträttat hos läkaren. Jag somnade inte förän vid halv fyra i natt, varför vet jag inte.. Kunde inte somna bara, låg och vred mig i sängen i några timmar sen vaknade jag halv sex av en mardröm, så jag har sovit ca två timmar och vilat i en timme innan jag gick upp... Ska sova tidigt ikväll! Lyssnar någon av er på pang prego på P3? Sjukt roliga är dem, det är några komiker som snackar och allt där. En av dem som pratar är läraren "Geten" i Centralskolan som visades på SVT för ett tag sedan. För er som inte sett Centralskolan med Filippa Bark som blev känd från Melodifestivalen 2007 klicka här och njut av den roliga och torra humorn som är min favorit!

Nu ska vi fortsätta baka, film ikväll!
xoxo

Anonym skriver:

mirre, du som gillar "ett klio mjön" videon måste se denna: http://se.youtube.com/watch?v=4YFmCAdhdNQ&feature=related

hahaha

2009-01-19 Kl: 17:27:43
MIRRE skriver:

Tack!! Jag har sett de, skrattade så ja höll på att kissa på mig !!! HAHA

2009-01-19 Kl: 17:43:07
URL: http://miirre.se
Anonym skriver:

En mardröm hade jag också inatt..

Vi blev invaderade av utomjordingar, sånna där riktigt gröna äckliga typer, och i början var jag "vän" med dem men sen blev de arga och gud-vet-vad de skulle gjort med mig om jag inte vaknat. Haha!

2009-01-19 Kl: 18:08:25
Anna skriver:

Tack för din blogg Mirre. Den får mig att må bra om dagarna.

2009-01-19 Kl: 18:10:33
cajsa skriver:

har precis läst ditt "repotage" i FRIDA-tidningen, jättebra asså =)

2009-01-19 Kl: 18:20:25
G Ö T E B O R G S F L I K K A skriver:

Såg ditt repotage i FRIDA.

Blev chokad när du kom upp :O <3



Men 50000 KR ?! :O

Hahhaha... :D a<<3333



äslkar din blogg d.s

2009-01-19 Kl: 18:51:42
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/
Sofie skriver:

mirre! cool blogg..

skulle du kunna betätta vart du ska se lady gaga? :)

kram!

2009-01-19 Kl: 20:47:28
URL: http://s0fies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0