Hemmakväll vs. party?

Ni har väl inte missat Christinas senaste låt? Love it, superskön, mysig, härlig lång låt... Helt underbar musik! Den är soundtrack till den nya filmen "The spirit". Ren avslappning, man är i en helt annan värld av att höra låten.. Lyssna jag lovar er. Ni kommer älska den.

Nu är vi hemma från Malmö, snacka om en hel dag dock shoppade vi inte alls mycket utan tog det lugnt och satt och åt länge. Det var jättemysigt men kallt som fasen. Jag köpte mig en grå sliten kort fuskskinnjacka från H&M som är så snygg, vet inte om jag vill behålla den dock eftersom jag har av princip att endast köpa äkta skinnjackor då de håller mycket bättre.. Usch nu låter jag som en djurplågare men, jag tänker verkligen inte så att jag inte kan ha en fuskskinnjacka bara för att det inte är ett djur. Verkligen inte! Utav av att de håller bevisat längre och slits inte på samma sätt som en i syntet.
Nu ska jag och Matilda göra lite gott att äta, köpte jordgubbar, vindruvor och té på maxi nyss, det är ju Let's dance nu.. Blir TV kväll idag, vi som skulle ut.. Haha, too tired! Jag kollade in min skola idag också, väääääldigt fint och mysigt ser det ut. Längtar till måndag!! Ofta man längtar till en måndag?


Tschüs!


Denna bjuds på!
Lägger upp fler bilder från idag lite senare..
kom på just precis att december av min årsresumé är kvar!

The y skriver:

vad ahr du för mascara:d?

2009-01-23 Kl: 20:47:51
alexandra skriver:

Villka vackra ögonon du har!

Det sägs att ögonen är fönstren till din själ , och man kan se att din själ är veldigt vacker snäll och rolig<3

Kram

2009-01-23 Kl: 21:17:36
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Sofia skriver:

Söt bild!

2009-01-23 Kl: 22:10:47
alexandra skriver:

Varsegod sweetheart!=)<3

Din blogg är grym!<3

2009-01-23 Kl: 22:44:43
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
MIMI skriver:

Oh like it a lot! Den är mycket mycket bättre än Keeps Getting Better!



Hoho jag har som princip att bara köpa fusk! ;)

2009-01-24 Kl: 12:06:25
URL: http://mimamimi.blogg.se/
Julia skriver:

Haha, snygg bild :P x)

2009-01-26 Kl: 18:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0