Was?

Sitter och kollar igenom gamla inlägg så hittar jag detta opublicerade..
Jag vet ju då inte vad vi är hysteriska över, Cici.. Du minns inte?
Smilisar är inkluderade på msn dock borttagna här!



CECILIA säger:

Jag måste bara säga ............


CECILIA säger:

KHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHHAHAAHAHAH


CECILIA säger:

jag vill skratta tills jag dör


CECILIA säger:

tyvärr väcker jag alla då så jag blir tvungen att kväva skratten


CECILIA säger:

fyfan


miirre.se säger:

HAHAHHHAHHAHAHAHAH


miirre.se säger:

jag vet

CECILIA säger:

alltså


miirre.se säger:

HAHAHAHA.. det är så SJUKT KUL


CECILIA säger:

HAHHAH


miirre.se säger:

när jag såg de ja bara


CECILIA säger:

hahhaahhahahaahahhahaahhahahahahhahaahhhhaahah


CECILIA säger:

HAHAAHHAH ELLER HUR?!? :


miirre.se säger:

la mig på golvet!!!!!!!!!!!

Förstår inte vad det var som var så hiiiiimla roligt, stör mig på det!!


Adam Tensta på Hotellet i Nässjö våren 2008

victoria skriver:

mirre, du är så sjukt vacker!

2009-01-22 Kl: 19:06:53
URL: http://missvictorias.blogg.se/
Cici skriver:

HJahahhahahahahaha vad fan var detta om???? :D PS HEMSK BILD . jag är svettig där usch

2009-01-23 Kl: 11:18:03
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0