Freitag

Hii Leute! Alles gut?
Jag vaknade för en liten stund sen, av att mamma dammsugar.. Jag måste ändå upp för jag och Johanna ska träffas och träna om en timme, det blir ett par timmar på gymmet idag oavsett om vi vill eller inte så måste vi för jag vill komma igång innan dansen så jag kan gå dagen efter träningarna där, hon tycker om att "döda" oss med sina styrke och konditionsövningar, men jag längtar verkligen tills dansen börjar, de är inte förän senare dock, i början på Februari!

Jag måste verkligen plocka i ordning på mitt rum men det är inte så lätt när inte allting är uppe, vi köpte några hyllor på Ikea som ska upp för jag har tagit bort mitt vitrinskåp och allting står hullerombuller överrallt på byron och golvet som ska upp på de hyllorna.. Aj, nu tjatar mamma att jag ska hänga tvätten, måste ändå kila iväg om jag ska hinna med allt idag. Kvällens planer är iallafall utgång med Sarah! Kolla in Cosmopolitans hemsida, där jag med på fyra snabb frågor om helgen!


Knutscha

Sofia skriver:

Ha en bra dag! :)

2009-01-16 Kl: 18:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0