Freeeeeedag

Godmorgon på er... Jag och Matilda är lagom trötta från gårdagen/natten. Vi fick nämligen för oss vid halv ett att gå ut på en promenad, vi snackade om allt och ingenting, allt som bara kom upp i huvudet. Det var skönt, vi gick säkert i nästan två timmar sen kallade sängen när vi kom hem. Nu ska vi åka till malmö en sväng, kommer vara iväg halva dagen så uppdateringen lär bli seg eftersom jag fortfarande inte kan mobilblogga, de kommer aldrig fram till bloggen. Jag försökte faktiskt för några dagar sedan men det hände ingenting, tyvärr! Jag ska kolla bla min skola och lite så idag, Matilda ville även åka och utforska Skåneland!
Ikväll blir det utgång, vi får se hur vi löser det där eftersom Matilda fortfarande bara är 19 och det är nästan 20 överrallt på alla uteställena här i Helsingborg, dessutom är det löning och svårare att komma in. Men vi får försöka! Nu ska jag börja göra mig i ordning, är lite sen på det vi ska nämligen ta bussen om en halvtimme. Hörs när jag är hemma igen!

Puss & Kram


malin skriver:

SUCK!



tappar andan varje gång jag ser på honom...

2009-01-23 Kl: 11:32:46
URL: http://lunsan.blogg.se/
ellinor skriver:

asså säg ett enda fel på ungen!!!!!!

jaa, tappar också andan :/

2009-01-23 Kl: 16:17:41
Julia skriver:

Hejhej ! Jag heter Julia och läste Frida tidningen där jag såg diig. Bill är zåååååå zööööt <333333 jag hade kunnat sitta och titta på honom i flera dygn.

2009-01-24 Kl: 18:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0