Fredag

Godmiddag mina kära vänner!
Gajic och Carro ringde nyss och väckte mig.. Vi ska ner till stan för en fika och snacka lite skit sen ska jag träna faktiskt, jag är bara lite förkyld (förtfarande) det känns i näsan att man inte är 100% frisk så det sla nog gå bra med träningen, så länge jag inte har ont i halsen eller har feber så är det ingen fara! Som ni ser så har jag ändrat lite i sidospalten i min blogg, alltså i menyn. Tänkte ändra lite till fast de behöver jag hjälp med så de får bli när Sofia kommit hem från sin semester, då ska jag fråga henne. Ikväll funderar jag att gå ut, vi får se hur de blir med de. Jag vill hämta mitt Tivolipass som jag köpte sist jag va där.. Nu ska jag bara slänga i mig lite frukost och klä på mig sen hämtar Gajic och Carro mig här om lite mindre än en timme.. Bråttom, bråttom! Lägger nog in dagens fråga innan jag sticker iväg så ni kan svara på den tills jag kommer hem igen.. Fler av er FÅR lov att svara på dagens fråga om ni vill, de har varit lite glest med svar på senaste, kanske för att frågan inte passar just er men jah ska försöka komma på en bra fråga idag! 

Puss! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0