Fredaaag

Usch jag är förkyld, kändes tungt att vakna. När man är förkyld och går upp så tidigt är huvudet inte riktigt med. Jag har två timmars lektion idag sen ska alla vi tjejer äta på ett ställe precis bredvid skolan, vi får 20% rabatt där och det ska tydligen vara JÄTTEgod mat där. Sen ska jag hem och sova, dock har jag sovit inatt men det hade varit skönt att somna sådär mitt på dagen när man inte behöver oroa sig för att inte somna på kvällen sen, jag ska ju inte upp till någonting i morgon. Jag fick känslan nu av att jag förstår Tirre när hon säger att hon saknar skolan när hon har lov, jag saknar skolan efter en dag hemma.. Haha! Tänk er då ett fyraveckors lov! :p 

Nu ska jag äta en god frukost sen klä på mig och dra iväg.. Är faktiskt lite piggare nu, man blir ju de av att ha detta ljuset i huvet.. Haaah! Vi hörs när jag kommit hem igen, ingen aning om tiden.. Tror jag ska träffa syrran i stan också, men jag tar nogt med datorn och ser om det finns wifi någonstans!

Oh, glöm inte att maila mig om ni vill sitta modell, maila maila, maila!!
Jag behöver många modeller.. Mail: [email protected]
Det är inga krav på längd, ålder, utseende osv... (förutom att asiat, mörkhyad behövs!)
Inga kommentarer godkänns, såg att några av er kommenterade, maila mig istället.
Det gäller alla, så jag har alla samlade när jag sen ska boka in er :)

Puss

Stephie skriver:

Heej skulle så gärna vilja bli din modell<3

hoppas du har sett mitt mejl som jag har skickat till dig=)<33



Puss o kram

Stephie<33

2009-01-30 Kl: 12:32:30
URL: http://stephielovejonasbrothers.blogg.se/
Sofie skriver:

Krya på dig sötis!

2009-01-30 Kl: 14:44:20
linda skriver:

hej jag bara undrar en sak:p

jag är 12 elr fyller 13 men jag får väl inte bli sminkad av dig?:P

är mörkhyad

2009-01-30 Kl: 15:39:26
MIRRE skriver:

Linda: Ja bara maila mig :)

2009-01-30 Kl: 15:40:46
URL: http://mirre.se
Anna skriver:

ÄLSKAR DIN BLOGG

2009-01-30 Kl: 17:53:59
URL: http://pannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0