And after he's been hooked I'll play the one that's on his heart

Guten Tag! Mår alla bra idag?
Gårkvällen började med att Louise kom hit till mig vid halv sju tiden och vi åt tacos, så gott det var. Kändes som om det var evigheter sedan jag åt det senast. Vi började så smått göra oss i ordning (det tog hela kvällen för mig att bli klar) Nina och Sarah kom någon timme senare och vi spelade musik, de drack, vi skrattade, snackade och hade det roligt! Vid tolvtiden körde Sarah först hem till sig och lämnade av Casey (hennes vovve) sen körde vi hem till Nina för hon hade glömt sitt leg, undrar hur man lyckas med det? Haaah! Vi kom iallafall till tivvan tillslut och var där vid halv ett, nu eftersom jag har tivolipasset gled vi in fort i vipkön. Undrar varför jag inte fixade det passet förra året!? Vi dansade heeela kvällen, fyfasen så roligt vi hade. Lite störigt dock, att ett par kom i mellan oss femton gånger och dansade och skrattade, medvetet. Sista gången de kommer mellan oss drar Louice tjejen mot sig som dansade med killen och trycker in hennes huvud mellan sina gigantiska titties, fyfan som vi skrattade, kvällens höjdpunkt! Roligt roligt... Synd att jag inte fick de på video! Hahaha! Kvällen avslutades vid tre och vi åkte hem.

Jag vaknade vid ett och kände att jag sovit bort halva dagen eftersom jag är bjuden på kalas hos Sarah och hennes två syskon som är tvillingar, de har slått ihop för att alla har fyllt år i december månad så de ska ha ett kalas tillsammans, jag vet inte riktigt vilken tid men hoppas att jag hinner! Annars idag tänkte jag tränat eftersom vi inte gjorde det igår men de känns ganska omöjligt för jag vaknade så sent, ville ha varit färdigtränad nu egentligen. Får ta de i morgon istället. Nu ska jag ta mig en god frukost och sätta mig framför tvn och njuta till en film, de va länge sedan jag gjorde så till frukosten, förra året gjorde jag det jämt på helgmornar. Lite senare bjuder jag er på bilder från igår och en årsresumé (om jag hinner, men det tror jag!)... Jag har blivit helt hyper på att vi ska se Lady Gaga live snart, hon är en så ball artist, oh de ska bli sjukt kul, plus att det är på en nattklubb. Så som vi såg Tokio Hotel i Toronto, Canada. Samma sak där bara de att de hade inte öppet efteråt och innan och att det är 18 årsgräns nu när vi ska se Gaga.. Hörs av om en stund igen sötisar!

/Mirre

Jag igårnatt när jag kom hem!

Hanna skriver:

Gud så fin du är!=)

2009-01-17 Kl: 18:04:14
URL: http://hannagrahn.blogg.se/
Anonym skriver:

Älskar den bilden på dig =)

2009-01-18 Kl: 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0