Dancing till the morning on a velvet sky

Pappa kör mig till Gajic om en kvart sen ska vi vidare till Anna och fira hennes 21 årsdag! Så här ser jag ut just nu, inget speciellt bara en snabb sminkning. Man känner sig så omotiverad när man är sjuk men jag håller mig peppad med Christina's "Dynamite" kärlek! När jag kommer hem, när det nu än är så lägger jag upp förra årets måna vilket är Mars som står på tur i min årsresumé. Nu vill jag ha mat, Ich verhungere!!

Vad ska ni hitta på ikväll?

Det ser nästan ut som att jag skelar, vilket jag egentligen inte gör! (tror inte att mitt ena öga hann med när jag skulle ändra och kolla in i webcamen istället för på skärmen)
Aja, ibland kan de hända på bild.. Lite smått charmigt! Heeehe..

Have fun tonight!
/M

p skriver:

Körslaget för min del ;)

Ha en superbra kväll, hoppas du står ut!

2009-01-03 Kl: 18:20:50
URL: http://petriss.blogg.se/
Celine skriver:

I miss you =)

2009-01-03 Kl: 21:02:01
Karolina skriver:

Tyckte jag sett dig nånstans när jag kom till din blogg .... läste lite mer och insåg juh att jag sett dig på Kenzas blogg häromdag ler



Trevlig läsning !! :)

2009-01-03 Kl: 21:56:42
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
;p skriver:

hejhej mirre! först av allt vill jag säga att jag verkligen diggar din blogg, sen tänkte jag fråga, om du känner en kille som heter Max Weberg? jag såg att du hade han på facebook, så, ja, tacksam för svar!

kram <3

2009-01-03 Kl: 22:44:30
erica skriver:

hoppas din kväll var/är super bra !!

men gör fler videoinlägg !! så många du orkaar :)

2009-01-03 Kl: 23:04:58
Angelica skriver:

hoppas du har en trevlig kväll trots att du rä sjuk du får krya på dig =) kram

2009-01-04 Kl: 01:10:44
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
MIRRE skriver:

Svar till ";p" Ja, han känner jag, eller kände kanske man ska säga, han var en vän till en gammal kille :)

2009-01-04 Kl: 01:57:48
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0