Mitt år 2008 - Februari


FEBRUARI

Årets bästa månad jag fyllde 20 år och jag och Kenza åkte till Canada för att se Tokio Hotel live! Jag piercade mig i öronen, en tragus och en helix. I sammband med att jag fyllde år hyrde jag swea här i Helsingborg och där hade jag min maskeradfest. Jag började lägga upp outfits för första gången och köpte en väska som blev legendarisk, haha.. Varit med på alla mina TH konserter! Jag började att lägga upp videos som vi själva spelat in eftersom jag köpte mig en ny kamera, en Casio exilim 10.1 mpx! Det är så himla roligt med en "årsresumé" jag sitter och kollar i gamla arkiv från alla mina gamla inlägg just nu från endast februari månad och allt med Canada kommer upp, man blir helt galen och det pirrar i magen konstant. Jag får den härliga känslan igen av att vara där på någon konstigt sätt. De kommer bli mycket bilder från speciellt Canada resan eftersom de var månadens höjdpunkt! Jag piercade även Ludde (Som var med på vår roadtrip i somras)


Vår resa påbörjades till Canada...



Flygplansbilden på Kenza gick till historien!! Skrattade i veckor åt denna bilden..


Vi köade i flera timmar, denna bilden är tagen precis innan vi blev insläppta!!
Vi peppade med TH musik. Vi behövde inte heller stå ute och frysa i 10 minusgrader
utan blev tillåtna att köa i ett trapphus, bättre iallafall.



Vår Balla sverige flagga som vi stod LÄNGST FRAM med och
skyltade med att vi kom från Sverige för att se grabbarna!



Innan TH kom in på scen i Toronto, Canada.. Vi var helt galna!


10 februari var min bästa dag!
Då såg jag Tokio Hotel live för första gången på mod club i Toronto!
Vi stod endast en meter ifrån scenen och var inte mer än 500 fans där.






Jag efter konserter, i superextas och blöt av Gustavs vatten!


Jag och Kenza efter konserten på bardisken, överlyckliga!


Jag med Gustavs trumpinne



Dagen efter bar det av till Much Music, där TH medverkade
med två av deras låtar och en intervju. Även en signering efteråt utanför!


I väntan på att bli insläppta.. Vi var först in!! Lika ivriga båda två.


De framförde "Break away" UNDERBART! Även här stod vi på de bästa platserna man kunde ha!


Och "Ready set go" (Båda filmerna är mina)





Jag lyckades även få killarnas autografer utanför Much Music


Och.. Georgs plektrum! :)


Tillbaka till Sverige och pissed för att vårt bagage blev kvar i Paris...
(Återfick min väska två dagar senare till dörren)



Min 20års maskerad jag hade på båten Swea i Helsingborg! Festen blev lyckad och
 jag var utklädd till zombie bride. Första gången jag träffade Sora (på bilden till vänster
 om min syrra som står med händerna fulla av dricka). Tackar TH för en fin vän som hon!





Mitt mästerverk på luddes underläpp innan min maskerad faktiskt!


Jag tog massor av egobilder



Och körde flitigt med min nya bil...

Paulina skriver:

Diggar din stil, verkligen! :)

Klär dig snyggt tycker jag.

2009-01-02 Kl: 18:17:57
URL: http://paulinaholmgren.blogg.se/
p skriver:

Vilken månad!

Piercing i tragus? har väl tyckts mig skymta det på någon bild jag också, då hade jag rätt. Iallafall, har velat skaffa mig en i ett halvår nu (kom lite ivägen under hösten) men funderar starkt på att komma till skott nu. Har dock blivit avskräckt med så många kommentarer som "gud blir man inte förlamad i ansiktet då?" osv.. Därför frågar jag dig:

hur stor chans är det för infektion och andra saker egentligen jämfört med andra piercings?

Gjorde det särskilt ont?

Och gjorde du med pistol eller med nål?



Hoppas du svarar, vore great att få veta! :)

2009-01-02 Kl: 19:15:23
URL: http://petriss.blogg.se/
p skriver:

SV: okej, tack så jätte mycket för svar! Ska ta åt mig det där och tala med en piercare isf. :)

2009-01-02 Kl: 21:42:28
URL: http://petriss.blogg.se/
amanda skriver:

Herragud vilka fina ögonfransar! Vilken mascara använde/använder du ? :))

2009-01-02 Kl: 23:12:43
URL: http://amandalagerqvist.blogspot.com
chanelle skriver:

Har någon sagt att du liknar Audrina Patridge från The Hills någon gång? (=

2009-01-03 Kl: 00:05:32
URL: http://chanelles.blogg.se/
M skriver:

Jätte fina ögon!

2009-01-03 Kl: 07:14:52
Hanna skriver:

Gud vad kul att se Tokio Hotel:)

2009-01-03 Kl: 10:50:56
URL: http://hannagrahn.blogg.se/
sara skriver:

Dina "ego" bilder är skitnsygga :)

2009-01-03 Kl: 12:06:58
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/
frida skriver:

vilka fina ögonfransar! :)

2009-01-04 Kl: 15:48:34
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0