Ausgang

Hola! Jag känner att jag inte skrivit av mig ordentligt idag, bara lagt in andra inlägg och inte skrivit om bara vad jag ska göra och vad jag har gjort, tycker det är roligt med variation ibland och det blir desstuom roligare för er att läsa än om jag bara skriver om min vardag och bara vad jag pysslar med i mitt liv.
Tänkte berätta lite ändå eftersom jag brukar berätta vad jag sysslar med om dagarna, igår var vi ute som sagt. Vi hade jätteroligt, vi fick ett ryck vid elva snåret och då bestämde vi oss för att dra ut till Tivvan. Vi skulle egentligen inte för vi hade sagt hela dagen att vi inte skulle ut för att vi var alldeles för trötta efter dagen i Malmö och de blåsiga vädret som bara sög! Egentligen är jag så himla trött idag men jag vill ändå ut och träffa vännerna, jag är bjuden på en inflyttnings förfest hos en vän ikväll sen ska vi vidare ut, Sarah kommer även vara där så det blir med henne ikväll.
Idag ska Matilda hem, jag ska köra henne till centralen vid elva tiden, sen går hennes buss hem till Sthlm igen. Det har verkligen varit kul att ha sällskap dessa dagarna, på något sätt känns det efteråt att det behövdes. Man märker alltid sånt när de börjar närma sig mot sitt slut. Vi har iallafall haft jätteroligt!
Jag saknar Cici, det har gått alldeles för länge i mellan vi sågs sist, mycket har hänt just nu men snart ska vi träffas. Eftersom hon går i skolan har hon lov i februari, då jag fyller år! Hoppas på att vi kan ses den veckan. Nu ska jag äta, det blir vitlöksbiffar med potatisgratäng.. Jag ska njuta sen fortsätta med min make up som just nu är halvfärdig. Har ingen aning om vad det blir för outfit ikväll, får slänga ihop något.


Jag publicerar mina "modellbilder" en gång om året, here you go!
Sånt bjuder jag på... Ibland!


Bild från igår, peace!

Puss? HAAH, Så kan det gå när det är två blixtrar på kameran..
Ser ni att jag lyckades fixa strumpbyxorna med hålen i?
Matchade med silvriga leggins under


I'm gooooood! Igår i Malmö


ACE VENTURA PÅ KANAL 5, HELL YEAH!!

alexandra skriver:

Jag älskar dina naglar!=).

btw, bilderna var riktigt roliga på dig=)<3

2009-01-24 Kl: 21:28:21
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Rebecca Nilsson skriver:

Vill ni vinna ett 1GB minneskort till din sony ericsson mobil?? Kolla min blogg ;D

Kommentera bara inlägget

http://banandivan.blogspot.com/2009/01/nn-som-vill-ha-ett-1-gb-minnekort.html

2009-01-24 Kl: 21:38:03
URL: http://www.banandivan.blogspot.com
isabelle skriver:

är cici 90a ? :)

2009-01-24 Kl: 21:49:52
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
emma L skriver:

såg dig i FRIDA :D

2009-01-24 Kl: 21:57:29
URL: http://emmaalindgren.blogg.se/
Tanja skriver:

sötnöt :) kul att snacka idag :)

pussar

2009-01-25 Kl: 04:35:39
URL: http://tanja88.blogg.se/
sofie skriver:

gaash!! jag älskar verkligen dina ögonfransar, hur gör du för att få dom så långa?! :)

2009-01-25 Kl: 11:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0