At Louices place

Träningen gick bra, och dåligt... Ni vet när man är trött, yr och behöver sömn då fungerar inte hjärnan riktigt som den ska. Så kände jag idag, jobbigt var det, jag som har så höga kvar på mig själv inom dansen när man vill att allting ska klaffa direkt men Linnea bjöd på lite russin så blev med ens piggare till slutdansen som gick bra, ascool musik verkligen grym! Jessica är sjukt bra. Vi dansade balett idag också, innan streetdansen, där var väldigt mycket fler dansare än förra terminen då vi endast var 6 st som mest, när alla var där och nu är vi kanske 16, stooooor skillnad.

Nu ska jag snart hem, jag kommer gå hem med Louice alla måndagar framöver och kommer hinna blogga vid denna tiden såhär efter dansen, för just nu har vi bara en bil (mammas är avställd) och efter både jag och mamma tränat baletten körde hon till sin afrodans på ett annat ställe och jag stannade hos Jessica som hade street efter ju. Skönt att komma igång igen även om det går så trögt första gången att man bara vill gråta! Jag är perfektionist till max, måste ha det bra från början. Jessica är så skön när hon peppar en och säger att vi inte ska ha för höga krav, att man kommer in i rörelserna, det är alltid nya steg varje termin, vi kör ju inte samma danser, somsagt allt nytt. Jag kommer in i det, jag vet att jag gör det, känns bara kämpigt när man vill sätta koreografin perfekt första gången! Nog om det... Nu ringde mamma, hon står utanför så jag ska bege mig ner till bilen, dusch, mat och dator när jag kommer hem för jag måste nämligen redan nu fixa mina visitkort som jag kan börja lämna ut efter tredje veckan på skolan. Ska även märka alla mina makeup produkter.

/Mirre


Party like a rockstar

Emelie skriver:

2009-01-27 Kl: 12:20:18
Emelie skriver:

Gud vilken snygg skinnjacka, vart har du köpt den? eller vad är det för märke kanske jag ska fråga, och vart har du köpt de snygga leggingsen som du har i din header?



Ha det bra, kram!

2009-01-27 Kl: 12:21:28
Julia skriver:

tänkte tipsa om en tävling i min blogg där man kan vinna en hoodie från spunky drums + trumpinnar från en trummis i ett band som vunnit en rockbjörn. för att vinna ska man veta vem trummisen är! :) delta gärna eller tipsa på din blogg :) http://juliaberg.blogg.se/2009/january/tavling-vinn-hoodtroja.html

2009-01-27 Kl: 15:13:40
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0