Weeeekend

Härligt, nu är det helg. Jag och Sarah ska nu äta hos Italienaren, är ganska hungrig faktiskt! Jag har precis fått tillbaka mitt prov också, det gick bra. Vi ska spara dem till de riktiga stora provet sen i slutet av kursen. Vi hade praktiskt prov idag också, jag sminkade Sarah ju, vi fick instruktionen att smink 50 tals makeup, alltså en Marilyn Monroe sminkning med röd mun och eyeliner, sjukt härliga färger på skuggningarna. Lägger upp bilder sen. Efter den makeupen fick hon tvätta av sig och därefter gjorde jag en vanlig dagsmakeup som ni får se sen också.
Nu är det ju helg, i morgon ska jag ha min tjejmiddag.. Ska bli mysigt att träffa allihopa igen. Tråkigt att inte Tirre och Anna kan. Men Anna är i Stockholm och Tirre är i Umeå, lite svårt för dem att komma ner bara för en kväll. Men min älskade Tirre kommer hem nästa helg och hälsar på sen ska hon utomlands med sin pappa. Så då hinner vi träffas lite. Nu är alla klara här och vi fick sluta lite tidigare. Skönt!

xoxo, Mirre


Sara skriver:

Kul med tjejmiddag, det var länge sedan jag var på en. Kram

2009-02-20 Kl: 14:52:15
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0