Waterclods

Vi fick produkter med oss hem går från skolan eftersom leveransen från Tyskland var väldigt sen, vi har fortfarande inte fått allt smink än så detta blev som en liten kompensation Snäll vår lärare är va? Ni ser ju själva på vad det är, har inte testat någonting än men kan tänka mig att det är väldigt bra. Tänker inte öppna schampot och balsamet än eftersom jag har ett redan från Goldwell som jag fick när vi var på praktik på Hotel Hilton för två veckor sen. Det schampot däremot jag kan rekommendera, det som heter color, till färgat hår. Väldigt bra!



Nu ska vi fika! Har precis fått lite presenter, visar er sen! :)

Sofia skriver:

svar: åh, tack så mycket (: Vad snäll du är!



Haha, ja, jag lyckas alltid lura in Bill lite överallt i designen, och hans ögon är ju to die for.

2009-02-19 Kl: 16:33:36
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
H A I D I J A K O B S S O N skriver:

spännande :)

2009-02-19 Kl: 16:46:44
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Anonym skriver:

Jag har tunna fina hårstrån och för ett tag sen upptäckte jag saltvatten spray, det är numera mitt måste i hårväg. Visst var det med en sådan på bilden, hoppas på en recention efter du testat för min favorit har utgått ur sortimentet och jag har inte hittat någon ny bra som dessutom luktar gott (viktigt!!!)

2009-02-20 Kl: 22:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0