Tisdag

Godmorgon!
Pigga och vakna? Jag vaknade med huvudvärk, tråkigt! Ska slänga i mig två panodil zapp nu med frukosten. Idag ska jag bara ta de lugnt när jag kommer hem, ingenting planerat (vad jag vet). Det känns som om det alltid dyker upp någonting på vägen. Jag sov gott iallafall, hade flera mysiga drömmar!
Jag fastnade framför en dokumentär igårkväll på SVT1. Handlade om en Afrikansk kvinna som kommit hit, hon sa allting vad hon tyckte och tänkte om Sverige, intressant att höra från en sådan människa som inte har de förutsättningar vi har här, i sitt land. Jag kollade även på "Raw" ett humor program med standup komiker. Askul! Nästa gång är det Johan Glans, det är ett måste!
Jag ska äta lite frukost nu, vi hörs antingen av när jag slutat skolan eller när jag är hemma igen!

/Mirre

Cici skriver:

Hej älskling! Skriver här för vet inte när vi är inne på msn samtidigt. Kan inte du skicka länkarna till de th-bloggarna du brukar kolla duvet? Hade dem på mina gamla dator men vi har ju slängt ut den! ! Puss baby, ha en bra dag <3

2009-02-03 Kl: 10:04:25
URL: http://cicii.blogg.se/
isabelle skriver:

johan glans är kungen av komiker!

det går alltså på måndagar, vilken tid? :)

2009-02-03 Kl: 13:43:03
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0