TISDAG

Godmorgon hjärtan!
Jag är så väldigt trött idag, det känns som om jag börjar bli sjuk också, det är inte kul alls! Tog nyss en kan jang. Hoppas de hjälper lite iallafall, ska köpa hem mer naturläkemedel efter skolan. Igår lämnade mamma in våra Lady GaGa biljetter till ett ticket ombud, fan jag vill så gärna se henne live, det hade förgyllt en helg till max. Hon kommer säkert hit till Sverige fler gånger. Egentligen skulle jag och en vän åkt och se henne i Berlin när hon är där, nu på torsdag då jag fyller år. Men jag går ju i skolan så det kan jag inte, annars hade jag verkligen velat. Nästa gång blir min. Snart kommer en liten överraskning i bloggen också, på tal om Lady GaGa!

Nu ska jag dricka mitt té sen smink till mig lite och gå till tågstationen med mina härliga väskor, haha! De väger inte lite kan jag tala om. Igår skulle jag egentligen ha en plåtning med en av modellerna från sweden models men den blev inställd för modellen fick feber igår, det blir nog av snart. Det får bli som en av mina plåtningar utöver skolan. Vi ska göra två sådana och jag har tre till på gång, skitbra Mirre!

Pussis!

Emelie Talvis - e t a l v i s ♦ skriver:

Åh fyller du också på torsdag? Det gör jag med =P

2009-02-17 Kl: 07:20:14
URL: http://etalvis.blogg.se/
Cecilia skriver:

Du och vilken vän skulle åkt till Berlin??!?

2009-02-17 Kl: 10:22:12
URL: http://cicii.blogg.se/
lina skriver:

hon öppnar bara för pcd så det är knappast ngt jättelångt framträdande

2009-02-17 Kl: 14:07:26
ELVIRA skriver:

Jag läste att du dansar...Tänk om du skulle vara med i Lets Dance:)

2009-02-17 Kl: 15:46:18
URL: http://elviraes.blogg.se/
Felicia skriver:

Hej :)

När du var i Hamburg så körde ni till THs studio o kollade där, jag ska till Hamburg nu i helgen men vet inte riktigt var studion ligger.. Skulle gärna vela kolla där. Kommer du ihåg typ adressen eller ngt?

2009-02-17 Kl: 17:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0