Snacka om trött...

Jag är inte gjord för att gå upp tidigt, särskillt inte med en bombförkyldning heller. Jag längtar redan till fredag då får jag sova ut, även på måndag. Då börjar vi inte förrän ett. Yeey! I morgon blir jag gammal, haha... Nej men tjugoett år, ingen skillnad, man kan fortfarande säga att man är tjugo, visst? Jag älskar att vakna mitt i natten av typ att man måste gå på toa sen bara somnar man om. Så jäkla skönt! Prosit gånger två.. Usch så jag nyser. Idag ska vi sminka en asiat, jag har syrrans kompis som testkanin, undra hur de kommer gå. Vi har även nagelvård idag, vet inte alls hur långt vi kommer gå inom de dock. Nu ska jag ta och koka lite té och klä på mig sen ska jag väcka mamma som ställer upp att köra mig till stationen. När jag kommer hem idag ska jag baka kladdkaka och saffransmuffins, tills i morgon i klassen och till familjen i morgonkväll.
Hörs när jag kommit hem igen!

xoxo,
M


Modell: Anna, R Sweden models
Makeup: Jag
Fotograf: Mikael

alexandra skriver:

OKej, men jag önskar dig all lycka med sminkningen!=)

Hoppas du blir frisk! själv så har jag migrän=(

Kram<3

2009-02-18 Kl: 09:06:58
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Sofia skriver:

haha, då har du och jag något gemensamt, är inte heller skapt för att gå upp tidigt, det funkar bara inte ;) hoppas förkylningen släpper <3

2009-02-18 Kl: 09:28:22
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
bella skriver:

va fint :D

2009-02-18 Kl: 13:43:59
URL: http://izabeella.blogg.se/
Evelina skriver:

Du sminkar hur snyggt som helst! och hon hade jättesnygga ögonbryn:P

2009-03-03 Kl: 01:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0