Happy monday

IDAG ÄR JAG GLAD! Idag ska jag göra mitt första fotoshoot jobb (redan) jag ska göra en makeup på min vän Nina som ska bli plåtad idag för affären och hemsidan tr3tton här i Helsingborg. Det är Nina som är med på de flesta bilderna där de visar tjejkläder. Det blir inte riktigt seriöst eftersom hon ska plåtas med deras kläder de har på sidan men dem är också grymt snygga, hoppas det blir några riktiga gobitar i dag.. Idag går jag i skolan från nio till tre, så det blir direkt hem till Nina när jag kommit in till stan igen och sminka henne sen ska vi iväg till tr3tton. Får se hur det blir med min uppdatering, förhoppningsvis innan jag drar hem från skolan, de har ju trådlöst internet där. Om jag inte hinner sätter jag mig fan utanför som jag gjorde i fredags (jag var tvungen att maila iväg en sak) då fungerade faktiskt internet precis utanför.

Glöm inte att maila min bloggmail: [email protected] om ni vill sitta modell för mig när jag sminkar! Jag kanske rent av väljer någon av er jag fastnar för till min slutfotografering som ska ligga i min portfolio sen.. Jag behöver alla sorters människor men bla. två specifika: En mörkhyad och en asiat. Jag har redan fått massor av mail, vilket gör mig glad.. Fortsätt att maila, jag kommer att behöva en ny modell för varje dag efter vecka tre, det lär bli många modeller och ett trevligt sätt att få träffa mina läsare på! Ni måste kunna ta er till Malmö de datumet jag behöver er (bokar in bästa tid med er som ni kan).. Maila mig!! :)



Jag på min vän Annas 21års middag!

Tobias skriver:

Go morgon snyggo :D

2009-02-02 Kl: 07:51:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
alexandra skriver:

Jag ställer gärna upp ,någon gång=)bara så du vet<3



Min kompis stephie är möthyad fast inte asiat, fast hon är fin!

www.stephielovejonasbrothers.blogg.se

=)

2009-02-02 Kl: 12:26:46
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Joana Filipa skriver:

It's a shame not being in Sweden. I will need a make up artist for March. It's my prom. I have to find a good one.

2009-02-02 Kl: 14:47:01
URL: http://ju-filipa.blogspot.com
SHORTY skriver:

Åh tänk om jag bodde nära då hade jag lugnt mailat dig och velat sitta modell för just dig. Nu bor jag i Uppsala och det blir lite svårt då. Jag ska nämligen sitta modell imorgon för en blivande makeup artist :)*

2009-02-03 Kl: 17:37:52
URL: http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0