Seeeeg

Är otroligt seg igår, fick massage här hemma av en mamma ringt hit, det var min sena överraskning som jag egentligen skulle fått dagen då jag fyllde 21 men eftersom jag var sjuk då så fick vi skjuta på de. Himmelskt skönt fast ont, det var en blandning mellan avslappningsmassage och idrottsmassage annars gör det ju ingen nytta. Jag och Louice ska snart ses, vi ska göra oss i ordning hemma hos henne sen vidare till utposten där Carro ska ha sin födelsedagsmiddag. Vet ni vad? Jag tappade vår hemtelefon i toaletten innan när jag pratade med Louice, hur lyckas jag? I toaletten.. Eww! Nu ska jag.. Hmm vad ska jag göra? Jag orkar inte göra ett skit, skulle pluggat men det får vänta tills i morgon, söndagar är alltid packade med viktiga saker inför veckan, har en praktik i Jönköping som ska planeras tex.. Det löser sig. Ska även höra av mig till mina modeller för nästa vecka.


MÖRKHYAD?? Hör av dig till min mail: [email protected] I need you!! Behöver en som kan sitta från 09.45 - 13.00 på onsdag i Malmö! Vi ska öva på smink till en musikvideo.. Någon som är intresserad? Maila mig!


xoxo

Anonym skriver:

Jag har precis upptäkt Tokio Hotel... och jag dog när jag hörde doms musik, herrejävlar!Dom är så jävla snygga ochså :O Mamma mia,

jag älskar dom!

2009-02-28 Kl: 13:54:37
Alexandra De la paz skriver:

Skulle inte Stephie min kompis sitta modell till dig??=)



A vad typiskt att tappa telefonen i toaletten!=/Hehe.

xoxo

2009-02-28 Kl: 14:14:15
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Sterlina skriver:

Vad duktiga ni var igår ;) Modevisningen gick fint ! Jag visste väl att det var du, men vågade nt säga något.. :D hah, (en av modellerna )

2009-02-28 Kl: 14:39:28
Sara skriver:

Vad skönt med massage ;) oj jo man kan ju undra hur du lyckades hehe. kram

2009-02-28 Kl: 14:45:44
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/
Helle skriver:

Har inte lyckats hitta någon mörkhyad än.. ska leta på! Förresten om du behöver modell annars så ställer jag gärna upp fler gånger, jag har inget att göra om dagarna.

2009-02-28 Kl: 15:17:05
URL: http://heellee.blogg.se/
LOOLLE skriver:

HAHAHAH . riktigt kul va de :D funkar den nu ? jag hoppas du la den på tork, haha. KOM nu snygging :D

2009-02-28 Kl: 16:16:28
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/
erizistible skriver:

Hade gärna ställt upp, men kommer inte till malmö förren på fredag :S

2009-03-01 Kl: 00:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0