Prins Bernhard underklädes visning

Hej hopp!
Nu sitter jag, Lisa och Ullis hemma hos Ullis, vi håller på att sminka oss nu inför ikväll, ska nog ha en intensiv blå skugga idag. Jag sitter här vid datorn och tar det lite lugnt vi har ändå nästan två timmar på oss innan vi ska vara på plats ikväll. Vi var på triangeln innan, Lisa skulle köpa en alla hjärtans dag present till sin kille, där köpte vi också en stor påse godis på jam jam som vi sitter och kränger från nu. Sådana socker grejs man åt när man var liten, sånna hårda genomskinliga saker.. Asgoda är dem!
Nä om man skulle ta och göra sig i ordning så jag hinner bli klar. Kvällen kommer bli rolig, sen ska jag henm och sova, min kropp söker sömn, är så trött. Snacka om att jag lever på ruset och sötsaker.. Om jag hinner slänger jag in en cambild på oss tre innan vi sticker iväg. Fredagen den 13onde idag, lite skrockfull är jag allt men det ska nog gå bra, dagen började iallafall bra med musikvideon, sminkade en kille och en tjej som skulle in i första scenen sen körde Malin mig till skolan så jag hann lämna in mina grejer till min lärare.

Pöss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0