Party with Nine tonight

Ajjj, jag höll precis på att limma fast mig själv med mitt nagellim, smidigt! Nu har jag istället lim på hela fingertoppen. Visste ni Marilyn Manson fans att han ska till Göteborg i juni? Jag funderar på att åka med en vän som diggar han skarpt. Hon var på hans förra spelning här och hon tyckte dock att han var totalt nerdrogad och stod och stirrade ut i flera minuter utan ett ljud.. Well, well! Snart kommer Sarah hit, jag ska sminka henne, eller jag ska öva på perfekt mun hinner inte göra mer för hon ska iväg sen. Jag sminkade min syrra innan med bas och ögonskugga samt perfekt mun, fast perfekt blev den inte, inte än! Det kommer. Fast jag blev väldigt nöjd med den för att vara första gången, i skolan hann jag bara lägga konturerna när vi övade första gången.

Ikväll blir det utgång, min trötta kropp ska umgås lite med Nina och Sarah mfl. Vi är bjudna på en förfest hos Sarahs brossa så vi ska antagligen dit sen ut.. Nu ska jag äta god mat, mammas tomatsoppa.. YUM, jag älskar den! Jag vet inte vad jag ska ha på mig ikväll, det återstår att se, ska sminka mig själv idag också, om jag orkar annars kör jag bara på mitt egna smink. Tar ju ett bra tag med alla processer.. Nu ropar mamma att maten är klar, hörs av innan jag sticker iväg för ikväll! Ha en trevlig fredagskväll odch sup inte för mycket mina vänner!

/Mirris



Jag, Nina och Louice får några helger sedan på Tivoli


Sofia skriver:

Fin bild på er!



Nagellim är ett helvete, ögonfranslim också. allt lim över huvudtaget - allt som går att fastna i fastnar man i :D



Hoppas att ni får er bra kväll!!

2009-02-06 Kl: 18:55:22
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/
Sara skriver:

mirre, skulle inte du kunna göra ett inlägg om dina piercingar..jag funderar själv på att ta hål i tungan men är rädd att "strängen" under tungan liksom går ända ut till spetsen..however det skulle vara roligt att få veta lite om sånt,jag tror att många skulle uppskatta det faktiskt! :D

2009-02-06 Kl: 19:45:22
Martina skriver:

jag skulle också gärna vilja höra lite om piercingar! :) rock on, du är grymt snygg Mirre! :)

2009-02-06 Kl: 22:05:37
maritta skriver:

Du blev skit fin på bilden. (:

2009-02-06 Kl: 22:31:34
URL: http://marittas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0