Party makeup

Bas med modellering, skuggningar, rouge, skimmer, lögögonfransar, ifyllning av bryn, svart markering runt ögonen och en perfekt mun som jag valde i en väldigt naturlig färg som passade till hennes hudton. Cecilia som jag sminkade hade väldigt ljus mun så det är en stor skillnad för henne fast att ni kanske inte upplever färgen som "mer" och annorlunda färg. Jag valde att använda lila skuggningar för det var den första fägen som kom upp i huvudet då jag tänkte på henne, den pasar henne speciellt bra eftersom hon är lite mörkare i hyn eftersom hon solat och har svart hår. Hon blev nöjd vilket gör mig glad!




Testmodell: Cecilia
Makeup: Jag

Angelica skriver:

My gosh vilka härliga läppar hon har ! :D

2009-02-18 Kl: 18:49:24
URL: http://angeeliicaa.blogg.se/
Alexandra De la paz skriver:

Det var jätte fint!=)

2009-02-18 Kl: 19:29:54
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
molle skriver:

ohmygod så snygg min babe blev! ;D

2009-02-18 Kl: 23:20:40
Anonym skriver:

jättefint :)

2009-02-19 Kl: 09:59:02
Cecilia skriver:

Tyckte du älskling? :& tack gumman, din syster är sjukt duktig! <3

2009-02-20 Kl: 10:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0